Spřáhla v TT = věčný problém...

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Spřáhla v TT = věčný problém...

Příspěvekod hank » pát 14 zář, 2018 3:43 pm

Tak se mi doma sešlo dost převážně bazarových vozů pro II. a III. epochu s očkovými spřáhly, jenže do výměny tolika spřáhel se mi vůbec nechce a obě mé páry, které se k těm vozům hodí, mají nová spřáhla Tillig... Dá se prosím někde najít nějaký návod na výměnu spřáhel Tillig u 365.4/BR 64 od Schirmera a 335.1/BR 91.3-18 od JATT za očková? Nebo jestli jste to někdo dělali, můžete prosím poradit?
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 2413
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm

Re: Spřáhla v TT = věčný problém...

Příspěvekod JendaTT » pát 14 zář, 2018 4:19 pm

Pokud ti to bude jezdit jako souprava a budeš to minimálně rozpřahat, tak na první vozy dej TILLIG 08824 za dvacku a neřeš lokomotivy.
Taky takhle jezdím se staršími vozy a dostačuje to.
JendaTT
 
Příspěvky: 331
Registrován: pát 06 bře, 2015 2:56 pm

Re: Spřáhla v TT = věčný problém...

Příspěvekod hank » pát 14 zář, 2018 4:26 pm

JendaTT píše:Pokud ti to bude jezdit jako souprava a budeš to minimálně rozpřahat, tak na první vozy dej TILLIG 08824 za dvacku a neřeš lokomotivy.
Taky takhle jezdím se staršími vozy a dostačuje to.


Bohužel ne všechny ty vozy mají spřáhla na drátkách... Kromě toho moje ježdění obnáší krátké soupravy a dost posunu.
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.
hank
 
Příspěvky: 2413
Registrován: stř 24 čer, 2009 4:43 pm


Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník