ladiznet píše:Prosím co znamená zatížitelnost vlaku 106 C ... našel jsem tento parametr u našeho mostu v publikaci od J. Kadlece
To by mě taky zajímalo...

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
ladiznet píše:Prosím co znamená zatížitelnost vlaku 106 C ... našel jsem tento parametr u našeho mostu v publikaci od J. Kadlece
vmucha píše:16t tam bylo v každém případě.
UncleFardy píše:Hanku děkujeme. Zajímavé je umístění 534.0 v přechodnosti B. Ono to tedy asi nebylo závislé jen na nápravovém tlaku, ale i dalších parametrech. Protože 555.0 a 555.1 jsou taky v B, ale ty na trať do HSŠ mohly (jednoduše)...
UncleFardy píše:Ještě jsme narazili na podstatnou maličkost k naší trati: bylo na ní povoleno 5 dvojic oplenových vozů v soupravě. A jak naschvál, právě byla na fb zveřejněna fotka oplenového vozu Buštěhradské dráhy, rozvor 2700 mm, ložná váha 11,3 t.![]()
![]()
Pořád bude co dělat... https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... ater&ifg=1
UncleFardy píše:Tak znova, pokud to nebude fungovat, tak je problém jinde. nevím jak fungují vazby na FB. Jestli jen pro ty, co FB profil mají, nebo pro všechny:
https://www.facebook.com/groups/2796985 ... PVhQYGFLoQ
UncleFardy píše:Ono to asi bude chtít před tím telegramem trochu diskuseJde o to, že únosnost tratě se postupně zvyšovala. Pokud se budeme chtít dostat provozně až na samý konec stanice (v našem čtyřrozměrném časoprostoru teď myslím konec v čase), tak 14 tun nebude odpovídat. Navrhuji 16 tun. Odpovídalo by to lokomotivám, které tam byly povoleny.
Zpět na Mám rozestavěno (máme rozestavěno)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků