Musím přiznat, že jsem se teď projevil jak ten mnich, co měl mnoho knih a h...o věděl, co je v nich...

Takže se omlouvám všem, že když jsem odříznutý od svých análů, tak si nic nepamatuju. (Přiznejte prosím mně dědkovi na tuto nedokonalost právo.)
Ale jeden vůz jsem přece našel, je to DF lehké stavby (později DFl) o rozvoru 4,2 m vyrobený v r. 1905 ve Studénce pro KFNB - místní dráhu Opava - Hradec nad Moravicí, po r. 1908 přečíslovaný u kkStB na DFl 47-400. Podle číslovacího plánu vozů ČSD by ten vůz DFl měl být někde v intervalu 6-9050 až 68.

(Když si to rozkliknete, dostanete celkem čitelnou kopii výkresu.)
Vidíte, že má dvě plošiny, sací brzdu a petrolejky.
Hradecká lokálka měla ještě BCl 18-450 - 1 a Cl 35-000 - 2, celkem tedy 6 vozů stejného provedení vozové skupiny Ic a vše o rozvoru 4,2 m a s délkou skříně 5,6 m. Bohužel k tomu ale nemám čísla ČSD, s výjimkou vozů Cl - dob ČSD se dožily dva, Cl 4-5920 a 21, po r. 1931 4-5800 a 01, byly vyřazeny až v letech 1956-7.
A když už tu byla zmínka o patřičných lokomotivách, tak konkrétně na této trati to byly ještě dlouho po r. 1918 u ČSD 310.139 a 40, předtím 197.42 a 43, ještě předtím u KFNB IX 956 a 7. První byla vyřazena 1936, druhá za války u DR (zřejmě v Rakousku) jako 98.7731.
Edit: Po zestátnění dráhy (1935) a částečné motorizaci osobní dopravy (M 120.4) sem byly v r. 1936 pro smíšené a nákladní vlaky přesunuty lokomotivy 422.0.
Kdyby někdo potřeboval, mohu poslat i výkresy zmíněných osobních vozů a lokomotiv.
zdraví
hank
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.