Trochu jsem zkoumal alternativy ohledně pojezdu. Podvozku z rychlíkových vozů - to asi nebude to pravé ořechové - jednak jiný vzhled i průměr kol. Podle:
http://www.hochgeschwindigkeitszuege.co ... /ice-t.phpPodvozky Fiat z ETR460/470 (tedy asi i naše pendolino) jsou použity na ICE-T. Model dělá Fleischmann. Samozřejmě kuchat celkem drahý model je blbost, ale zkusit objednat příslušné díly jako ND by mohla být cesta. Třeba jen jeden podvozek nechat ho zaformovat a odlít, variant je více.
http://www.fleischmann.de/produkteshop/ ... f4e98d6f34Co se týče vlasního pohonu tak ten Fleischmann má bohužel podobný systém jako ta hobby Lima - tedy pohon jen v jednom podvozku, takže to žádný tahoun nebude. Ale má dle katalogu funkční naklápění! Nějak podrobně jsem to nezkoumal zdali je ten podvozek echt stejný, ale na první pohled podle fotek je minimálně velmi podobný.
Michal N.[/quote]
Zdravím Michale, docela hodně jste mně teď překvapil s tím ICE, že se podvozek podobá Pendolinu. Kouknul jsem na to a opravdu tomu tak je. S těmi podvozky z rychlíkáčů to byla jen taková nouzovka, protože mně nic jiného nenapadlo, ale paradoxem je, že mám doma ICE a nikdy jsem si toho nevšimnul, lépe řečeno mně to nenapadlo. Co se týče toho pojezdu z ICE, tak je řešen jinak než na ETR 460/470. Na ETR je motorek přímo na jedne straně nápravy a je poháněno jen jedno dvojkolí, kdežto na ICE je poháněno celá jedna náprava. Mám doma stoupání cca 4 % a všech pět vagónů co táhne vyjede bez problémů, ba právě naopak táhne lépe než naše nové loko. Naopak ETR od Limy mně to nevyjede. Dal jste mně teď myšlenku, že bych zkusil podvozky z toho ICE, pokud rozměrově odpovídají, což jsem ještě nezkoušel ICE mám od Rocca za cca 4.000,-, ale není naklápěcí. Pokud vím, tak ICE od Fleischmanna - naklápěcí je cenou někde na 12.000,- Kč a to bych neměl odvahu to vykuchat a předělat. Nemáte špatnou myšlenku objenat podvozky přímo u Rocca nebo Fleischmanna jako náhradní díl. Dneska to hned zkusím poměřit.
Díky za radu. Petr Oblouk