Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod George V. » sob 04 úno, 2012 1:47 pm

...já osobně bych byl pro výměnu celých převodovek - po přepracování uchycení masek, aby se neviklaly.
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - už jen zlehka sbírám, co se mi líbí....
George V.
 
Příspěvky: 3264
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod lladys » sob 04 úno, 2012 2:19 pm

Přikládám odkaz na jízdu (cukání) mojeho 187 . Video po 2 hodinách zajíždění . Přitom jsem ale zjistil , že mám vadné 2 podvozky na nových Y od Tilliga, které jsem nyní poprvé zapřáhl za Brejlovce. Koupil jse 3 na zkoušku a na 2 vozech vždy 1 dvojkolí těžce otáčí v pouzdře :(
http://www.youtube.com/watch?v=XA-eCNGr ... e=youtu.be
Uživatelský avatar
lladys
 
Příspěvky: 2
Registrován: sob 04 úno, 2012 2:02 pm
Bydliště: Liberec

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod airwar » sob 04 úno, 2012 2:54 pm

lladys píše:Přikládám odkaz na jízdu (cukání) mojeho 187 . Video po 2 hodinách zajíždění . Přitom jsem ale zjistil , že mám vadné 2 podvozky na nových Y od Tilliga, které jsem nyní poprvé zapřáhl za Brejlovce. Koupil jse 3 na zkoušku a na 2 vozech vždy 1 dvojkolí těžce otáčí v pouzdře :(
http://www.youtube.com/watch?v=XA-eCNGr ... e=youtu.be


Ano je krásně vidět jak vagony za loko pulsují... :cry: Ty těžk ose otáčející podvozky jsou už u Tilliga asi tradice, já mám od něho koupené rychlíkové spěšné vozy asi 5 ks, ani jeden vyagon nebyl 100 v pořádku pokud šlo o podvozky, buDťo drhnul rovnou celý podvozek při otáčení v podvozku, jinde alespoň náprava. Je smutné koupit vagónek za 600-700kč a začít tím že si ho rozeberu a opravím aby vůbec jezdil. :cry:
TT, I a II. epocha, jihomoravská lokálka, začátek dvacátého století
Uživatelský avatar
airwar
 
Příspěvky: 589
Registrován: čtv 07 led, 2010 11:07 am
Bydliště: Brno-Bosonohy

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod volda » sob 04 úno, 2012 3:07 pm

No stejnou věc jsem měl i já. Koupil jsem si 2ks Y tillig. Jeden šel hned do zkratu protože byla jedna náprava otočná :!: Ale vozy nejezdili nic moc :( Po rozebrání a namazaní dvojkolí už vše jezdí jak má :)
volda
 
Příspěvky: 118
Registrován: čtv 18 bře, 2010 12:47 pm
Bydliště: Praha

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod JBr » sob 04 úno, 2012 3:08 pm

Ad pulzovani vozu. Je to opravdu zpusobene cukanim loko? Vozy mi takhle taky skaci, ale samotna jizda loko vypada naprosto plynule, cukani vozu se zacina projevovat az pri vyssi rychlosti.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod Michal Dalecký » sob 04 úno, 2012 3:12 pm

Tohle je určitě způsobené cukáním loko. Lze to poznat jednoduše. Když model rozjedete libovolnou rychlosti a polozite na nej ruku, tak je v prstech citit to cukani.
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1863
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod František Příhoda » sob 04 úno, 2012 3:20 pm

A ty viklací masky podvozků mají všichni brejlovci, nebo jen kus od kusu?
František Příhoda
 
Příspěvky: 27
Registrován: čtv 26 led, 2012 5:11 pm

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod JBr » sob 04 úno, 2012 3:32 pm

Michal Dalecký píše:Tohle je určitě způsobené cukáním loko. Lze to poznat jednoduše. Když model rozjedete libovolnou rychlosti a polozite na nej ruku, tak je v prstech citit to cukani.


No, jestli je to takhle, tak se nakrasne muze stat, ze vsichni co jsme si mysleli, ze problemy nemame, tak o nich jen poradne nevime. Pod "loko cuka" si totiz predstavim bohuzel neco trochu jineho nez to co modely co mam doma predvadi.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1269
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod Michal Dalecký » sob 04 úno, 2012 4:03 pm

František Příhoda píše:A ty viklací masky podvozků mají všichni brejlovci, nebo jen kus od kusu?
Ano ti je problem vsech kusu, nejprve jsem myslel ze je to take tim, ale nebylo. Navic to pusobi ze dily s maskami neni jakoby docvaknuty a nelicuje s osami dvojkoli. Je to ale tim ze je dil sikmo, protoze jsou na prevodovkach male dorazy a "docvaky" presne ve stredu, nebo tam jakoby neco prekazi. Jo a je to jen u jednoho podvozku coz je velmi divne. Jakoby byl spatny cely jeden podvozek. Ja zitra zkusim jednu vec. Vymenim jeden spatny podvozek se spravnym z druhe loko a uvidime (budu vymenovat podvozky kde masky spravne sedi). Pak muze byt logicke ze byla vyrobena nejaka varka spatnych prevodovek a nekde jsou dve dobre, tam pak jezdi loko ok. Nekde je spatna jedna nebo dve a ty jezdi spatne.
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1863
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod Michal Dalecký » sob 04 úno, 2012 4:44 pm

Tak jsem to zkusil jeste ted a vemena podvozku nepomohla. Pri rozborce jsem ale prisel na jednu zajimavost. Jeden z kusu co jsem rozebral mel na 5 mistech odvrtane sertvacniky. Zrovna tento kus cuka opravdu hodne. Jeden z duvodu tedy muze byt ve spatnych setrvacnicich.
:: H0, DCC, III-IV :: http://www.ambmodely.cz :: http://diskuze.modely.biz
Uživatelský avatar
Michal Dalecký
 
Příspěvky: 1863
Registrován: pát 23 lis, 2007 8:50 pm
Bydliště: Praha 6

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod milostt » sob 04 úno, 2012 5:17 pm

airwar píše:
milostt píše:Zde adresa na vodeo Brelvce od DS:
http://www.youtube.com/watch?v=1YXroJ_v ... e=youtu.be
je to neupravované nesestříhané nebyl čas jak bylo natočeno , tak bylo dáno , jízdu ovláda 3 letý prcek.


Video pěkné ale jezdíš moc rychle (cca. 25 cm/sec), na tom nic nepoznáš, musíš jet tak 1-2 cm/sekunda, tam je ta nepravidelnost vidět perfektně. Prostě při pomalé jízdě ve stanici a při rozjezdu. Jeětě výraznější je to s alespoň metrovou soupravou, tam je ten rozjezd hodně špatný. A mluvím o analogovém ovládání bez pulsní regulace.



Tak ještě jedno video na adrese:
http://www.youtube.com/watch?v=lSmpgFnM ... e=youtu.be
metrový vlak , rozjezodvé napětí 2,5 v , celá jízda max do 4,5 v žádné cukání , jízda v poho .
Vyskoušel jsem obě loko ze stejným výsledkem.
Mohu potvrdit mé dva kusy jsou ok , u jednoho pouze vypadla antena.
TT moje hobby http://www.mancicke-vlaky.wz.cz/
milostt
 
Příspěvky: 876
Registrován: úte 29 črc, 2008 4:01 pm
Bydliště: Kolín

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod ef605 » sob 04 úno, 2012 5:17 pm

Čtu tuto rozsáhlou diskusi, čakám na dodávku brejlovce od Kuehna a dosti se děsím Přijde mi ujeté zajíždět model, když si koupíte vrtačku taky nazajíždíte 20 minut na obě strany než můžete vrtat. Já kolejiště stavím již několik let a nemám možnost mašinku zajet. A nechápu proč bych si měl jako nakupující pořizovat zkušební ovál, abych mašinky zajížděl 20 minut. Mimochodem mám i 372 od Kuehna a jde na reklamaci, porotože její jízdní vlastnosti jsou v mém případě absolutně OK (včetně zkratu v jednom směru jízdy). Sečteno a podtrženo, pokud nebude brejlovec jezdit jak si předtsavuji, tedy napříkald jako 482 SBB Cargo také od Kuehna budu, reklamovat i za cenu že model mít nebudu.
ef605
 
Příspěvky: 28
Registrován: úte 11 srp, 2009 7:06 pm

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod martin tichý » sob 04 úno, 2012 5:48 pm

Hoši, možná už to tu taky někdo měl...krom škubání mám PROBLÉM S KINEMATIKOU, do stran se vychyluje jen málo a ani zdaleka nevyužívá šířky otvoru v "děravém" pluhu, což má za následek vykolejení prvního vozu soupravy při jízdě do oblouku (310mm i 353mm), dějě se tak z obou stran..máte někdo podobný postřeh nebo jsem v tom sám...díky..
Ciboch
martin tichý
 
Příspěvky: 345
Registrován: ned 19 črc, 2009 12:43 pm
Bydliště: Milovice

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod TTmili » sob 04 úno, 2012 5:49 pm

Nevím co si mám představit pod pojmem "vyklající se masky" ale u závěskových kusů se masky nevyklají. Naopak, převodové skříně jsou s maskami napevno, tam se nic nehýbě, ale dvojkolí mají značnou vůli, a to způsobuje jakoby propadání se a nevycentrování středů kol proti ložiskům. Skoro mi to přijde jako by tím bylo kompenzováno to že ani jeden podvozek nemá kyvné uložení.
Problém je že spolu s s velkou vůlí uložení podvozku to způsobuje trhání do boku při vyšších rychlostech kdy už motůrek převody přemůže.
Taky jsem dneska celý den jezdil s T478.3089 osazenou dekodérem Kuehn N045 (jízdním vlastnostem nepomohl ani trochu, a to jsem zkoušel veškeré možné nastavení) a zkoušel kinematiku na všech kolejích na kolejišti. Problém opravdu je i s kinematikou, vůbec se jí nechce kamarádit s kinematikou například u Tilligova Fa (zajímavé je že pouze ze strany představku s dveřmi), s kinematikami na Loco Faccs si taky moc nerozumí, ale třeba s novým Y/B od Tilliga nemám ani trochu problém ani v protioblouku R286 kde nejvíc trpěly například ty Faccs.

Musím přiznat že ten brejlovec je víceméně sklamání, co se týče vzhledu tak naprostá bomba, to o tom není pochyb, ale proč Kuehnovi tolik uletěly věci které umí. Pojezd je prostě naprosto mimo jeho obvyklé vlastnosti, ale přitom všichni víme že Kuehn pojezdy umí, a umí jedny z nejlepších pojezdů.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1743
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Brejlovec T478.3 (750) od DS - novinka 2012 (pův. 2011)

Příspěvekod Jarda H. » sob 04 úno, 2012 7:07 pm

airwar píše: .....Ty těžk ose otáčející podvozky jsou už u Tilliga asi tradice, já mám od něho koupené rychlíkové spěšné vozy asi 5 ks, ani jeden vyagon nebyl 100 v pořádku pokud šlo o podvozky, buDťo drhnul rovnou celý podvozek při otáčení v podvozku, jinde alespoň náprava. Je smutné koupit vagónek za 600-700kč a začít tím že si ho rozeberu a opravím aby vůbec jezdil. :cry:


To airwar a ostatní : jak se tak všeobecně vrší příspěvky, stěžující si na problémy, chyby, závady a nedostatky na modelech, zkuste pro zajímavost mrknout sem na nové vlákno a anketu s otázkou Reklamace - ano či ne ?!
Link zde ... viewtopic.php?f=18&t=5239
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků