
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Jarda H. píše:Jeff Hopper píše: ...... Doufám, že jsem svým příspěvkem k zamračené od MTB nenarušil zdejší diskuzi o zamračené MTB
Nenarušil, ale zaplevelil...... ......... .........
Ps : já to budu mít jednodušší - DELETEa je to ! (není to jen můj názor, jsou i další stejného pohledu na věc) Takže prosím více klidu a rozumu, dík !!
Michal Dalecký píše: ....na max. 16V ujel model okruh dlouhy presne 208cm za 7sekund. Tak a ted se namahejte
vvitty píše:Dovolim si jen mirne poopravit srovnani s Brejlovcem - v aktualne dodavanych modelech jiz maji byt take motorky MTB, namisto Mashimy pouzite v prvni vyrobni serii, takze rychlost je ted stejna.
Trainmaniak píše:Díky za změření, Michale. Jen se směle zeptám, proč v analogu na 16 V? Od dětství až dodnes jsem si bláhově myslel, že se v analogu jezdí maximálně na 12 V (dokonce jsem v nějakých Start lokomotivách BTTB měl motor na 9 V). Když tedy vezmu, že 12 = 3/4 z 16, tak by TEORETICKY mohla maximální rychlost být 96 km/h. To by skoro šlo.Samozřejmě je nutno počítat s nějakou tolerancí. Oproti (edit: původním Brejlím, které jsem měl doma) je to rozhodně zlepšení.
vafram píše:Ahoj, kluci odpoví někdo, jestli jsou vyměnitelné nárazníky, bez toho abych řezal a vrtal? A ještě jedna věc, když se tu probírá výroba čehokoli a pro kohokoli. Na začátku se tu někde píše, že zamračená I. série z ČKD je limitní a pak se nenávratně změní forma. Je to pro majitele formy tak nákladná věc, aby si nafutroval skládek kastlema na časy pozdější? Nakonec by možná byl i zájem mezi modeláři.
Zpět na Velikost TT (komunita TT)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků