sco_27 píše:Inak mam to v profile
Vidíš, to mě nenapadlo.
Nápady:zhruba,když se dívám na plán místnosti.Zhora, dolů na pravé straně,vychází z tunelového portálu hlavní trať,šikovně kolejově vyřešená ,třeba odbočná stanice ,pokračující zprava doleva klesající hlavní trať,vedle ní naopak stoupající vedlejší lokálka,hlavní trať v levém dolním rohu, překračuje vodní tok ocelovým mostem,lokálka krásným obloukovým kamenným mostem(třeba Novina).Tam kde má být vyklápěcí (zásuvny) průchod ,obě dvě tratě pokračují,hlavní trať dál mizí v tunelovém portálu,aby pokračovala do skryté stanici.Lokální trať nám končí v malé stanici,která se vejde na dlaň.
Mezi koncovou a odbočnou stanici je vyšší terénní vlna hustě porostlá stromy.Skrytá stanice, která je hlavní zásobarnou vlakových spojů,bych doplnil ještě smyčkou,aby vlakové soupravy nejezdily stále dokola.
Druhá varianta,skrytá smyčka,skrytá stanice,trať stoupá a dostaneme se do úvraťové stanice (žst.DUBÍ).Druhá větev by končila ,jako příklad žst.MOLDAVA nebo dle tvých představ.Tratě bych vedl v horském stylu,spoustu viaduktů,mostů,propustků.........sem tam hluboký zářez,krátké tunely.....
No zkus zapojit též trochu svoji železniční fantazii.Teprve reál,při sestavování kolejových plánů ,zjistiš co Ti vyjde.
Co se týká strojové stanice (lokomotivní depo),klidně při parním provozu,můžeš umístit ,jak v odbočné (úvraťové) ,tak i v koncové stanici.Umístit šikovně vlečky,to Ti už nebude dělat problém.