Novinky v TT na rok 2011

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti TT (1:120).

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Jeff Hopper » pát 18 lis, 2011 8:08 pm

No přidej hromadu špíny a rezu a odstav ho někam do roští a pak to bude odpovídat realitě. Nevim jestli u ás jezdily za komančů posprejovaný vagóny(spíš si už nevzpomínám). Co se týče těch grafitů od tilliga tak v lipsku to tam u nich na stánku někdo čáral.

Jinak co se týče lobkowicze tak je to spíše jen reklamní vůz.
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod radekkrupka » ned 20 lis, 2011 10:08 pm

Podle webovek Roco by měla BR38 vyléz na konci listopadu?

A k tomu je přiložená celkem detailní foto handmusteru
http://www.roco.cc/fileadmin/bilder/news/Bild_277.jpg
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod vlk30 » pon 21 lis, 2011 9:11 pm

Nekdo pry nabizi preznacene na CSD 377.0, ale koukal jsem na ne v N a HO a jsou dost odlisne tak nevim zda to ma vubec cenu preznacovat.Hlavne nikde nemohu najit nejake foto realnych lokomotiv CSD z te doby no je mozny ze se zadne nejsou.Na druhou stranu moc tech tovarnich parovek v CSD neni.Do jeziska se musim rozhodnout :?:
vlk30
 
Příspěvky: 62
Registrován: pon 03 led, 2011 9:54 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Jarda H. » úte 22 lis, 2011 10:25 am

vlk30 píše:Nekdo pry nabizi preznacene na CSD 377.0, ......


Jak konkrétně někdo přeznačil BR38 na naší nevím, ale dle mého opět chybí dostupné obrazové podklady pro lokomotivy označené jako ČSD. Podle wiki by mělo jít o BR38.10-40, což asi model Roco není ?! V atlase lokomotiv od Beka je navíc informace, že u nás jezdily hlavně "polské" lokomotivy (přidělené PKP), což byly původní němky 38.10-40 s drobnými úpravami. V atlasu je i jedna nevýrazná černobílá fotka, ale vypadá to, že nemá tabulku 377.xxx
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2821
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Jeff Hopper » úte 22 lis, 2011 5:39 pm

Fotky jsou a jejich poměrně dost - chce to jen zaskočit do knihovny a půjčit si atlas lokomotiv

http://jefftt.rajce.idnes.cz/br_92_a_ji ... o/#1.4.jpg
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod vlk30 » úte 22 lis, 2011 9:37 pm

Ten to nabizi http://www.zeleznicni-modelarstvi.cz/p/ ... d-tt-19390 ale moc se neshoduji s temi modely ve velikosti HO a N jeste mrknu na ty fotky, jinak vam dekuji za info,holt je malo CSD parovek.
vlk30
 
Příspěvky: 62
Registrován: pon 03 led, 2011 9:54 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod vlk30 » úte 22 lis, 2011 9:48 pm

Jeste je tam tato http://www.zeleznicni-modelarstvi.cz/p/ ... b-tt-19383 ale tu jako preznacenou nenabizi
vlk30
 
Příspěvky: 62
Registrován: pon 03 led, 2011 9:54 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod myrha » stř 23 lis, 2011 2:15 pm

Tak nevím jak Vy, ale já už mám k vyzvednutí nachystané Tilligovo Desiro RegiJet ;)
myrha
 
Příspěvky: 27
Registrován: úte 05 led, 2010 9:53 am
Bydliště: Frenštát p. R./Brno

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod MOL » stř 23 lis, 2011 2:44 pm

Dle tt-board.de jde Br 38 ROCO na trh...
Uživatelský avatar
MOL
 
Příspěvky: 301
Registrován: pát 17 črc, 2009 4:06 pm

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod radekkrupka » pát 25 lis, 2011 9:56 am

Leták s fotkou modelu BR 84 od Tilligu.

http://tillig.com/deutsch/downloads/BR03undBR84.pdf
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Hříbek » pát 25 lis, 2011 3:30 pm

MOL píše:Dle tt-board.de jde Br 38 ROCO na trh...


Kresta v Ostravě má jeden kus skladem !?!

http://www.hobby-shop.cz/masinky/br-38
Hříbek
 
Příspěvky: 135
Registrován: pát 24 zář, 2010 9:25 am

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Jeff Hopper » pát 25 lis, 2011 7:23 pm

Dneska jsem viděl v jednom nejmenovaném modelobchodu v Pečkách 38 naživo - nádherný model a tomu odpovídá i cena okolo 6000,- Kč.(ta se mi už zas tak moc nelíbila :lol: :lol: )
Jeff Hopper
 
Příspěvky: 577
Registrován: stř 05 led, 2011 6:32 pm
Bydliště: Nymburk

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod nalini » pát 25 lis, 2011 7:46 pm

No a co myslíte, bude i v ČSD? :?: Před pár týdny ji poslal na trh Fleischmann ... jenom v tom "nesprávném" měřítku :D
http://www.modely.biz/modelova-zeleznic ... -0-csd-h0/
Ale Roco, to je jiná ... nějaký ty Raguliny, Sergeje a Brejle jsme si snad už od nich koupili ..., třeba si toho i všimli :D
nalini
 
Příspěvky: 100
Registrován: ned 10 led, 2010 9:45 am

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod radekkrupka » sob 26 lis, 2011 8:52 pm

Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Novinky v TT na rok 2011

Příspěvekod Ossi » ned 27 lis, 2011 8:18 pm

Zdravím celé fórum. Sedmého listopadu zde byl odkaz na digitalizaci loko Köf II od Arnolda. Jednu "Köfku" vlastním a díky přechodu na digitál přišel čas na "voperování" dekodéru. Použil jsem Kuehn N 025. Na rozdíl od kolegy ze Slovenska můj stroj byl novějšího data výroby a tak je zde pár rozdílů. Sběrače proudu z kol jsou zevnitř dvojkolí a uhlíky motoru jsou odkryté. Jinak je naplno vidět, že je "made in šikmé oko" - zohýbané sběrače z přední nápravy (evidentně při montáži), elektrické spoje nebyly spájeny, ale zpraseny a celý model byl namazán řiďoučkým olejem. Model se rozebírá tak, že je nutno vytáhnout šachty spřáhel z čelníků (já musel sundat spodní desku a šachty zevnitř vymáčknout). Celokovová karosérie drží jen na těchto šachtách.První věcí po rozborce bylo opatrné srovnání sběračů a vyčištění od oleje. Potom následovalo odstranění cínových prasečin pomocí mikropájky a odsávačky. Pak byl zkušebně vsazen dekodér. Definitivně byl upevněn pomocí oboustranné pěnové lepicí pásky. Pod motorem jsem protáhl vodiče pravé strany a osvětlení. Připájení k vývodům motoru a sběračům bylo otázkou chvilky. Jelikož plánuji časem lokomotivu osvětlit pomocí žlutých SMD ledek velikosti 0402, bílý a žlutý vodič jsem zkrátil asi na 5 cm, stočil do kroužku, svázal nití a oboustrannou páskou přilepil na pravou stranu motoru. Za bočními okny kabiny jsou čtverečky z černého kartonu sloužící k zakrytí dekodéru a vodičů pro budoucí světla. Díky celokovové karosérii je nutno důkladně izolovat, izolovat a zase izolovat. Problémy dělají hlavně spoje na sběračích, mě se objevil zkrat až po domáčknutí spřáhlových šachet (celkem šly šestkrát ven). Na vývody motoru je nutno použít tenkou silikonovou bužírku (černá na fotce byla tlustá). Před závěrečnou sborkou jsem model namazal originál Tilligáckou vazelínou. Následovalo projetí na digi v obou směrech se dvěma vozy, chod se uklidnil, sedly si uhlíky. Něco na tom zajíždění modelů asi je. Celá operace je vidět na fotodokumentu. První dva obrázky - rozborka, další dva - pojezd po vyčištění a odstranění pájených čínských prasečin. Na pátém je dekodér, šestý až osmý - zkouška vsazení dekodéru. Devátý obrázek znázorňuje již definivně přilepený dekodér, desátý a jedenáctý přiletované a vytvarované vodiče a dvanáctý stočené a přilepené vodiče k budoucímu osvětlení. Na třináctém a čtrnáctém jsou vidět v oknech vodiče s dekodérem. Na posledním je lokomotiva s vozy při zabíhání v DCC provozu. Je nutno nastavit adresu lokomotivy, CV5 (max. rychlost) jsem nastavil na 128. Odpovídá to odhadem asi skutečné rychlosti asi 40 až 50 km/h. CV3 jsem nastavil na 2 (svižnější rozjezd). Pokud bude zájem, fotky mám k dispozici v plném rozlišení.
Jeden dotaz bych měl k této lokomotivě: po 2.sv. válce jich zůstalo několik desítek v ČSR jako řada T200.2 . Uvažuji o jejím přeznačení dle čsl. zvyklostí. Jelikož všechny stroje byly bez dveří a oken, nehledě na vzduchojem tlakové brzdy, nelze použít čísla T200.201 až T200.222. Verze s dveřmi a okny se vyráběla po válce v letech 1948 - 56 s hydraulickým přenosem a max. rychlostí 45 km/h. J. Wagner píše v Encyklopedii železnice 2, že jeden stroj byl v roce 1949 dodán z výroby jako reparace do Thonetu Bystřice pod Hostýnem, kde jezdil pod číslem T120.401, což je číslo více než divné (spíše by sedělo označení T210.401). Proto uvažuji o přeznačení na T200.223 jako pokračování řady. Jaký na to máte názor ? Ossi
Přílohy
Köf.jpg
Köf.jpg (224.79 KiB) Zobrazeno 4823 krát
Ossi
 
Příspěvky: 102
Registrován: ned 26 čer, 2011 1:16 pm
Bydliště: Kochánky, Mladoboleslavsko

PředchozíDalší

Zpět na Velikost TT (komunita TT)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník