Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
TommysTT píše:Jako BR 415 se prodává .......Takže je to tak, že tato pára vychází konstrukčně z BR92??Tím pádem by s malými změnami měla vypadat stejně?...Tím zkosením je myšleno to co je v tom N-kovým modelu? ........
TommysTT píše: ... S těmy "domy" je to pravda, ale já to zkousnu a s tím zkosením zkusím ještě něco udělat, nejsem náročný a na domácí modulovku to bude stačit, pro mě lepší než původní BR92:-)
Zásobník uhlí je taková moje improvizace, ty prkna na vrchu mají představovat takovou jako nástavbu aby se mohlo narvat víc uhlí, ..... nakolik to vychází z originálu to nevím, chtělo by to alespoň jednu fotku...
Jeff Hopper píše:Lokomotivu nech tak jak je akorát změn tabulky na řadu 411.2 a bude to odpovídat originálu. .....
Jarda H. píše:Jeff Hopper píše:Lokomotivu nech tak jak je akorát změn tabulky na řadu 411.2 a bude to odpovídat originálu. .....
No já nevím, tak rezolutně bych to netvrdil ! Když se kouknu do Bekova Atlasu, str.33 (ř.411.2), tak třeba komín - mohl být ale různý, že - ten je jiný a tvar kabiny - vstup a okno zcela jiné ?! Jiný zdroj origo fotek nemám ... Dál atlas prozradil, že lokomotivy byly 3 (tedy 3 kusy, původně německé, zbyly po válce na našem území) a stejně jako jediná loko řady 415.1 zmizely u ČSD krátce po válce, do r.1947. V provozu totiž byly 411.2 jen velmi krátce, jedna z těch tří byla na posunu do r.1947 a poté byly všechny 3 lokomotivy předány do Bavorska. Takže co se týká počtu i doby využití a použití byly na tom dost podobně
V každém případě ale Jeffe zase jedna možnost, jak upravit starší kastle německých řad 81 a 92 Proto dík za podnět !
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků