Moduly MirekTT

Vše co souvisí s moduly.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod milan ferdián » pon 12 zář, 2011 7:07 am

Staniční budova v Poštorné je skutečně postavena dle výkresů 16/H.Jo nebyla to výhybna ale zastávka s nákladištěm,ikdyž má tři staniční koleje a tam kde byla zídka,bylo i skladiště.Staniční budovu v Bořím Lese se mi zatím nepodařilo určit.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod MirekTT » pon 12 zář, 2011 1:59 pm

Dík za info Milane, bude se hodit.
Budova v Bořím lese by se eventuelně od klasického tvaru 16H lišila nevystavěním bočních štítových stěn střechy, jakože místo nich použili sešikmenou valbu, což kdysi fungovalo jako úsporné stavební opatření. Trochu proti ale hovoří sice rozměrově téměř shodný centrální arkýř, který ale příliš vystupuje z hmoty stavby, skoro o metr. U 16H je ale toto buď pouze naznačeno štukem, nebo hladké. Mluvím o té zadní straně budovy. Líp vyfotit to nešlo. Musel bych jim tam vlézt do kurníku, nebo co to tam měli za hampejz.
To už mi spíš přijde šestnáctkovej ten Čejč. Též otočený ke kolejím "zády", jako Boří Les, jen je rozšířen o čtvrt křídla na obě strany.
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2584
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod MirekTT » čtv 15 zář, 2011 5:44 pm

Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2584
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod MirekTT » sob 17 zář, 2011 9:15 pm

Po velmi dlouhé době dělání čehokoliv jiného, jen ne modulení, je zde nová galerie se zbrusu novou stavbou staničního soumodulí: http://mirektt.rajce.idnes.cz/Pavlovice ... C00672.jpg
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2584
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod Lubomír » sob 24 zář, 2011 7:59 am

Ahoj Mirku,
do vlečkové koleje obloukové výhybky neumísťuj, 50 cm je stejně dostatečné. Obloukové výhybky vznikly navíc až v sedmdesátých letech a jsou pomerně luxusní, na obyčejnou vlečku. Dále na odvrat je délka taky naprosto dostatečná.
Lubomír
 
Příspěvky: 203
Registrován: ned 20 črc, 2008 5:45 pm

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod MirekTT » sob 24 zář, 2011 1:06 pm

Děkuji za cenné informace Lubomíre. Přijdeš na příští setkání do Slunečnice? Je totiž velmi pravděpodobné, že tě požádáme o spolupráci při tvorbě klubových norem určujících stavbu modulových stanic. Zjistili jsme nedávno, že v tom máme značné trhliny.
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2584
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod milan ferdián » sob 24 zář, 2011 1:35 pm

Když už nic,tak jsem se aspoň projel z Hrušovan do Hevlína.Během jízdy jsem si prohlížel,co to bude Lubomír stavět.Když jsem viděl prázdnou stanici Hrušovany n J.,tak mi v mysli vyskočily vzpomínky,kdy jsem tady v 70 letech jezdil a z nadchodu jsem se vždy kochal na plné nádraží plné nákladních vlaků,nezbytně tažené párou :wink:

P.S.Našel jsem jedno video z poslední jízdy do Hevlína. M.F.
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12136
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod MirekTT » pát 30 zář, 2011 7:49 pm

Tak jsem dnes zase vyrazil do terénu, ikdyž jen autem. Přidávám na svůj píseček tentokrát tři bábovičky naráz, budou se hodit k úterní debatě klubu v hospodě.
http://mirektt.rajce.idnes.cz/Vylety,_p ... C00727.jpg
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2584
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod Ferda » sob 01 říj, 2011 8:46 am

Ty betonové půlpražce jsou výsledek ekonomického inženýrství socialistické éry.
H0 III-IV. Dokonalost je sen!
Uživatelský avatar
Ferda
 
Příspěvky: 1583
Registrován: stř 07 říj, 2009 3:34 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod JanoH0e » sob 01 říj, 2011 2:34 pm

Mirek, Ferda - nech nežijete v omyle - betonové půlpražce, nie sú výsledkom "ekonomického inženýrství socialistické éry", ale dlhoročným výskumom francúzskych inžinierov. Prvé vysokorýchlostné trate - v tej dobe, z týchto pražcov boli postavené v Savojsku niekedy v 50. rokoch. V spodnej časti sú spojené oceľ. profilom. Malo to odstrániť zrejme menšiu odolnosť železobetónu proti priečnym silám.
Taktiež návestidlo CCCP nemá s USA návestidlami nič spoločné. Neviem, kto od koho opisoval, ak vôbec, ale podobný typ majú, resp. mali Švédi.
JanoH0e
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned 31 srp, 2008 10:25 pm
Bydliště: Michalovce

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod Ferda » sob 01 říj, 2011 4:47 pm

JanoH0e píše:Mirek, Ferda - nech nežijete v omyle - betonové půlpražce, nie sú výsledkom "ekonomického inženýrství socialistické éry", ale dlhoročným výskumom francúzskych inžinierov. Prvé vysokorýchlostné trate - v tej dobe, z týchto pražcov boli postavené v Savojsku niekedy v 50. rokoch. V spodnej časti sú spojené oceľ. profilom. Malo to odstrániť zrejme menšiu odolnosť železobetónu proti priečnym silám.

Tak nám to tehdy vysvětlili asi "nepřesně". :shock: Leda, že by to brali tak, že 1. socialistická revolucre proběhla ve Francii. :mrgreen:
H0 III-IV. Dokonalost je sen!
Uživatelský avatar
Ferda
 
Příspěvky: 1583
Registrován: stř 07 říj, 2009 3:34 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod JanoH0e » sob 01 říj, 2011 5:27 pm

Ferda píše:Tak nám to tehdy vysvětlili asi "nepřesně". :shock: Leda, že by to brali tak, že 1. socialistická revolucre proběhla ve Francii. :mrgreen:


Ale ona prebehla vo Francúzsku - viz Parížska komúna. :D Zrejme ten, čo ti vysvetľoval, vás chcel potrápiť s dejepisom. :P
JanoH0e
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned 31 srp, 2008 10:25 pm
Bydliště: Michalovce

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod radekkrupka » pon 03 říj, 2011 10:06 am

JanoH0e píše:V spodnej časti sú spojené oceľ. profilom. Malo to odstrániť zrejme menšiu odolnosť železobetónu proti priečnym silám.

Pražce přenáší zatížení z koleje do štěrkového lože, a to zejména v koncových částech (čili pod kolejí). Středová část je z tohoto pohledu nezajímavá a v podstatě slouží především tomu, že spojuje obě kolejnice a tak udržuje rozchod. Proto vývojáři do středové části použili pouze ocelový profil. Nesmí však shnít :)

Podíváte-li se na moderní pračce UIC (koridory), zjistíte, že střední část pražců je také dost vylehčená...

Jinak tě asi zklamu, ale ani tenhle most není nýtovaný http://mirektt.rajce.idnes.cz/Vylety,_p ... C00757.jpg
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1926
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod MirekTT » pon 03 říj, 2011 10:41 am

radekkrupka píše:Jinak tě asi zklamu, ale ....

Nezklameš, naopak, jsem velice rád, že se k tomu vyjadřujete kluci. :wink:
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2584
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Moduly MirekTT

Příspěvekod MirekTT » stř 12 říj, 2011 7:30 pm

Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2584
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

PředchozíDalší

Zpět na Moduly

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků