1. Ano. Tieto objekty sa nachadzaju v general.trl, cize odlozit si povodny general.trl niekam, bokom a experimentalne menit kolko hrdlo raci. Stanica Klingenberg- Colmnitz ma vsak rozlicne cisla pre rozlicne mierky, aspon podla general.trl - (H0:Au11346) (TT:Au13220), tento popis sa nachadza vo stvrtom riadku udajov Klingenberg- Colmnitz, cize malo by stacit zmenit len to.
2. Asi este nikto (aspon teda som nevidel) nevyrobil elegantny konvertor 2D/3D objektov do wintrackoveho jazyka. Akykolvek objekt pre wintrack treba napisat ako subor *.te3 sice jednoduchym, ale pracnym jazykom, v ktorom sa definuju ciary, obdlzniky, kruhy, ich sklony, farby atd., editorom na tento jazyk je TEDIT3D alebo aj notepad, TEDIT3D vsak pridava nejake interne veci a navyse umoznuje 2D/3D nahlad, ponuka napovedu atd. Te3 subory su ulozene vo foldri models a models2. Ak si teda spustis TEDIT3D a otvoris v nom nejaky subor TE3 (na uvod radsej nejaky mensi a jednoduchy), tak zvycajne na zaciatku uvidis prikazy ako rechteck2d, linie2d a mozno este color. Cela sekcia je zvycajne pre prehladnost nazvana //2D. Anfasser nie je kriticky. Pokial ti netreba 3D reprezentaciu objektu a staci ti namalovat nejake obdlzniky vedla seba akoze podorys stanice ci inych budov, tak skus napriklad prikaz rechteck2d x1,y1,x2,y2,vypln
cize napriklad skuska.te3 moze mat obsah:
faktor 1,1
color 1,0,0
rechteck2d -50,-20,50,20,1
a namaluje to v mierke 1:1 s farbou cervena vyplneny obdlznik s rozmermi 10x4 cm. Teda aspon dufam
TT moduly, Wintrack (aj cz).