Vzhledem k čekání na kolejivo jsem se s vervou pustil do výroby stromů podle Trainmanie,Houmra a Shimilandu,prostě z měděné dvojlinky.Hezky jsem si dal předlohu(knihu pana Tvarůžka)před sebe a začal motat.Pokoušel jsem se vymotat olše,které by se mi hodily krásně k vlhkému místu u propustku.Ale ať jsem motal jak jsem motal vždycky to byla třešeň nebo něco podobnýho .Snad až pátý stromek vypadal podle mého gusta.Takže vymýšlím na plánku místo pro třešňovou alej a pokud někdo neví jak na ovocné stromy pošlu návod
HO ZATÍM PLÁNUJI,OD 28.8.2009 ZÁČÍNÁM STAVĚT diegovaho.blog.cz GOTHIC FOREVER
K vlečce na pilu potřebuju bránu.Koukal jsem po fotkách na různé vlečky,kolejiště apod.Nakonec jsem se pustil do letovaných.Jelikož nemám zrovna výbavu tak jsem se tím mořil asi půl dne a výsledek je hrůzný.Půjdou do muzea .
Ehmmm Diego zcela upřímně máš li kolej vedoucí ze závodu pryč tedy ještě jednu nebo i polní (lesní, starou silnici, druhou bránu) vraž to tam přesně takhle vypadaly nákladové brány sladovny Prior v Plzni když jsem se učil ..... Nepoužívané zkroucené vysící tak jako na jednom pantu. Kurňa chlape to není blbě to je naprosto dokonale opotřebovaná brána bez údržby! Pavel
Začínám a každý začátek je těžký, mám to ale na koho svést mám tři syny. Moduluju N-ko
Vytknou bych mohl akorát mnoho barvy viz. spoje v tom vrchním pletivu,jinak souhlas : super vrata v zadní části nějakého podniku,kde nějaký soudruh dělník odflákl socialistický úkol-přelakování a má to šmouhy.
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Pánové, řeším dilema. Teď mi volal projektant, že mi asi zítra nebo v Pondělí dodá po více než roce statický výpočet na usazení sloupu k nové bráně. A já mám strach, že když ji vyměním, tak už k nám nikdo netrefí
Jakýpak dilema,svoje holka odsloužila,pěkně jí poděkuj a šup s ní pryč a namontuj novou.Nezapomeň tu novou zase nafotit a mi ti jí pochválíme a zase k tobě trefíme.
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
souhlasím se Starou Paknou, brány jsou tak trochu moje obživa, a přesně takhle vypadají kousky u růných nejen podniků, kde se po cca 30-ti až 40-ti letech dost drsného provozu rozhodli pro nový vjezd, protože koroze vykonala své a shnilé kusy železa se už k sobě vážně nedají svařít. ještě bych přidal trrochu rezu a je to na 100%