Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
Ocik píše:G 10 jsem nesehnal..... Zatím budu dělat asi kastli, koupil jsem si podvozky na tendr 932 ( možná mě někdo opraví, že asi by taky šli, ale myslím sí, že ne)
marwin píše:Ondřej píše:marwin píše:
Ahoj
jo patina na ni urcite prijde.
myslis ze je nutne to striknout sedou?? Obavam se aby tam nebyla moc velka vrstva barvy.
marek
Byt tebou, tak si na kousku plastu vyzkousim postup. Vetsina cervenych strasne spatne kryje a cerny podklad je hodne ztmavi. Sede barvy dobre kryji i na cernou. Ale nevim jake barvy pouzivas. Reseni by mohlo byt i pouziti velmi svetle cervene, ale pak je videt kazda nerovnomernost nastriku jako zmena odstinu.
Pouzivam barvy tamyia ve spreji, protoze nemam kompresor:((((.
Dobry napad s tou zkouskou postupu nanecisto:)
marwin píše:Ocik píše:G 10 jsem nesehnal..... Zatím budu dělat asi kastli, koupil jsem si podvozky na tendr 932 ( možná mě někdo opraví, že asi by taky šli, ale myslím sí, že ne)
tendr 932.3 vzhledove odpovida tendru 935.0, akorat ma z vyroby stokra (mechanicky prikladac uhli). Do vodojemu byl nainstalovan prepad=> objem snizen z 35m3 na 32m3, aby byla zachovana vaha tendru proto oznaceni 932.3. Takze klidne tydle masky muzes pouzit.
Do ktere doby chces ten model postavit?? protoze kremaky dostali plochou dysnu (asi 60 leta????, kazdopadne ke konci parniho provozu meli az na dva (nevim cisla) plochou dysnu).
Pro zajimavost 534.0301 (prvni povalecna masinka) byla nekdy pred koncem parniho provozu rekonstruovana do puvodniho vzhledu.
Ocik píše:Úůů........ to je bašta........ . Plochou dyšnu možná na burze u pánů s doplňky nebo na stránkách BV model (mají tam nízkou verzi pro kremáky a vyšší např pro 423). Mohl bych poprosit o foto vnitřku budky?
Ondřej píše:Tak to je pekny kousek. Ty cervene linky se nakonec pekne povedly. Pouzil jsi sprej a nebo to byl stetecek? Trochu bych asi utlumil ten lesk-blesk napajece na vyfukovou paru (takhle leskle nejsou ani na dnesnich parach, a tam je svedomite lesti). Taky se mi nepozdava ten odolejovac na trubce k napajeci. Byl to ocelovy odlitek a prevazne v barve cerne.
Plochou dysnu tam nedavej Tenhle kominek mu slusi daleko vice
radeksindy píše:Všechny lokomotivy řady 534.03 dostaly dyšnu Giesl, s výjimkou 534.0345. S 534.0301 se počítalo jako s muzejní (z důvodů, které tu už byly řečeny) a proto zpětně dostala původní komín.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků