Zrovna předevčírem mi došly konečně poslední 2 angličani a tak jsem se vrhl konečně na stavbu nádraží.Tedy přesněji jeho vjezdové zhlaví.
To se skládá ze dvou vyhybek jednoho malého křížení a dvou angličanů.
Vše jsem si pečlivě rozvrhl nakreslil na podložku,a připravil na samotnou pokládku.Propájel všechny spoje co by mohly být později na obtíž,nainstaloval odzkoušené přestavníkyA celý to napojil na trať.Mám tento celý vyhybkový komplex na jedné plastové desce,tak aby se dala v případě nouze celá vybrat a opravit.
Vše se tedy po cca 6-8h práce povedlo vše se podařilo pěkně zapojit a fungovalo.Přišlo tedy na řady zaštěrkování.Pěkně jemným štěrkem jsem zasypával opatrně jednu vyhybku po druhé pak velmi pečlivě urovnával taky aby štěrk nezůstal tam kde být nemá.Nakonec klasicky zakapat herkulesem s vodou a jarem.Po cca 2h kdy už štěrk celkem stuhl přišlo na řadu finální zkoušení... nejela ani jedna vyhybka.Prostě to lepidlo s vodou se dostalo i tam kde být nemělo.A to jsem se s tím tak sr..l a soustředil aby se lepidlo nedostalo tak kde nemělo.Takže to dopadlo tak že celý vyhybkový komplex šel pod sprchu aby se vše znovu očistlilo.Nejhůř to odnesly právě ti angláni...No voda to pochopitelně vyřešila,ale vše šlo pěkně do kanálů..přestavníky do koše...
Takže bacha na lepidlo..asi to nakonec zasypávat nebudu a nechám bez štěrku zasypu jen okraje a část vyhybek.Pokud má někdo nějakej typ sem s ním
http://tauvec.rajce.idnes.cz/krizeni/#P6240001.JPG