Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
3333333333NNNNNNNNNN0000000000NNNNNNNNNN3333333333
3 kV= neutrální uzeměno neutrální 3 kV=
3333333333IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII3333333333
3 kV = izolant 3 kV =
3333333333 3333333333
3 kV = nic 3 kV =
Jenc píše: Já bych to viděl takto:
TTmili píše:Varianta trolej - izolace - nic - izolace - trolej nicméně opravdu existuje a používá se, nicméně je to doména hlavně Dánska, Nizozemska a možná Německa. Obecně se to používá tam, kde jsou například zvedací mosty u průplavů. ...
TTmili píše:Varianta trolej - izolace - nic - izolace - trolej nicméně opravdu existuje a používá se, nicméně je to doména hlavně Dánska, Nizozemska a možná Německa. Obecně se to používá tam, kde jsou například zvedací mosty u průplavů. ...
Myšpulín píše:TTmili píše:Varianta trolej - izolace - nic - izolace - trolej nicméně opravdu existuje a používá se, nicméně je to doména hlavně Dánska, Nizozemska a možná Německa. Obecně se to používá tam, kde jsou například zvedací mosty u průplavů. ...
Ano, i toto lze. Pak trolej začíná někde poblíž osy koleje v takové výšce, aby i nejvíce zdvižený smeták byl pod. No a pak postupně klesá do pracovní výšky. To klesání má nějaké parametry a určitě v něm hraje roli i traťová rychlost. Ovšem nejsem dráteník, podrobnosti nevím.
Zlámalík píše:A v Austrálii, na kříženích železnice s cestami v povrchových dolech: https://youtu.be/q55EfuVYNW0
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník