Davca píše:HonzaM píše:Byl by někdo tak laskav a dal sem pro neznalé schéma stanice s označením návěstidel? Pokud jsem správně pochopil, strojvedoucí by mohl přehlédnout stůj na cestovém návěstidlo před nímž stál příliš blízko, protože viděl volno na odjezdovém návěstidlu?
Zdravím,
ohledně příčin MU si počkám na závěrečnou zprávu DI, ale dvě části plánku s dotčenými návěstidly a kolejemi je zde ...
https://www.rajce.idnes.cz/davcca/album/zliv
Jde sice o stav z roku 2005, ale dle snímků z místa MU a map by tomu mohlo být i v současnosti. R 658 v čele s Plecháčem tedy projel kolem cestového návěstidla Lc1 (nebyl jsem tam, tak netvrdím že na něm byl/nebyl návěstní znak "Stůj") a poté se srazil s Os 8053 který přijíždel po koleji 1a od cestového návěstidla Sc1a. Otázkou je, zda měl rychlík pokračovat dále po koleji 1a nebo 2a. Jestliže 1a, jel po ní osobní vlak a nejsem si jist, zda by za této situace odjezdové návěstidlo L1 znak "Volno" návěstit mohlo. Jestliže měl rychlík pokračovat dále po koleji 2a, dle zapojení a možností SZZ mohlo odjezdové návěstidlo L2 znak "Volno" návěstit.
David
Davide díky, že je to stav z roku 2005 nevadí, škoda že jsou takové části, věŕím, že se někomu podaŕí získat ten plánek celý.
