Tempotaxi píše:Tak jsem se ještě šťoural dopravních předpisech.
U dopravních kolejí jsou vložená světelná návěstidla, dále skladištní koleje mají světelná seřaďovací návěstidla. Pak je oblouk a ze stanice je sdružené dvouramenné návěstidlo. ...
Mechanické návěstidlo nemůže být sdružené, protože platí jen pro jízdu vlaků. Pro posun platí v tomto případě návěsti vložených návěstidel u každé koleje (příp. ranžírka u skladu), které dovolují posun i za odjezdové návěstidlo až k označníku.
Tempotaxi píše:... Protože je bývalá dráha KkStB vedena, jako hlavní trať, tak by před odjezdovým mechanickým návěstidlem mělo být opakovací světelné návěstidlo. ...
Opakovací světelné seřaďovací návěstidlo před mechanickým odjezdovým je naprostý nesmysl - viz výše. Používalo se de facto jen na výtažných kolejích seřaďovacích nádraží, kde nebylo vidět na kmenové světelné seřaďovací návěstidlo. Ono ani dost dobře není technicky proveditelné, aby automaticky opakovalo návěst "Posun dovolen", když odjezdové návěstidlo žádnou takovou návěst nemá.
Jinak co se týče troleje, nemá s potřebou a osazením návěstidel vůbec nic společného.