Poněkud se posuneme v této záležitosti. Dorazily mi objednané díly, takže se můžeme pustit do do motorizace, resp. do pokusu o ni - výsledek není zaručený, pozor, tohle je živá reportáž
Rozhodl jsem se pro
převodovku ALS Racing a coreless motor, oboje upevněné na mosazném držáku, ktrý se schová do kabiny a kapoty agregátu. Nemám doma CNC brus, ale po zkušenosti s výrobou mosazného pojezdu pro 742.701 jsem v tomhle celkem optimista.
Ze dvou vrstev
mosazného pásu 12,7 x 1,6 mm od Litomyského jsem zhotovil takové celkem těžké a tuhé T, které bude našroubováno v kabině a v prostoru agregátu. Převodovka se tak ocitne ve správné výšce a "svařenec" roznese síly po ploše rámu a vyztuží jej. Současně slouží jako zátěž. Mezi nápravami pod rámem bude zavěšený
motor 0716D od Tramfabriek, který má 7 mm v průměru, se setrvačníkem. Pod zbytkem rámu je kvůli váze a pevnosti v provozu podložená mosazná destička síly 0,8 mm, která začíná hned za přední nápravou a vede až dozadu a je s tím T-kusem zmíněným výše sešroubovaná. Destička nebude vidět, po obvodu jsou pod rámem podvěšené různé krabice, které to schovají.
Sběr proudu je řešený přes mosazná ložiska převodovky (na ložiska se před kompletací připájí tenký vodič) a na zadní nápravě pomocí
mosazných ložiskových misek PeHo s připájeným drátkem (odkaz na hotová pouzdra pro názornost, já si to pájel sám a jinak). Dnes jsem udělal hrubou motorovou zkoušku, vrčí to, jede to. Nemám ještě finální zadní nápravu s izolovaným středem, ale chovalo se to celkem slušně.
Vše je ve stadiu zrodu, složeno jen provizorně, takže to na fotkách různě odstává, na to neberte ohled. Protože rám dostal během vymýšlení a kompletace (stokrát složit a rozložit) dost zabrat a už není tak úplně bezchybný, objednal jsem si ještě jeden, který použiju pro finální model. Tímto posílám díky do AG model, napsal jsem jim přes FB a během 5 minut bylo vyřešeno.