Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
Ale tahle Géčka z Bautzenu a Görlitz měla už spodky s parametry jednotného vozu, který z nich nakonec vychází
Takže jak kusovník, tak technologie pro doplnění pákoví už musela být stejná.
Navíc je těžké si představit, že se od roku 1918 čekalo až bude vyrobeno dost nových vozů, aby se z nich sestavil vlak, který brzdí tlakovou brzdou. Provozně je to dost těžko řešitelné.
hank píše: Dělají velko- nebo malosérioví výrobci v TT nějaké další nákladní vozy saského původu?
Jejich základní rozměry byly sice srovnatelné s novým vozem dle normálie A2, ale konstrukce spodku byla ještě částečně dřevěná.
radeksindy píše:...tak v TT jsou saské...
radeksindy píše:Výzkumníkům, kteří přinesli takové zjištění, dej radši rýč a hrábě a pošli je dělat něco na zahradu. V roce 1892 byl i částečně dřevěný spodek už dvacet let z módy...
hank píše:...ale osobní vozy saského původu v TT aby člověk hledal s lucernou v poledne.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků