Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
hank píše:Kdysi se v takových případech používal i posun trhnutím, ale jeho modelové provedení si neumím představit a u nás je už desítky let zakázaný.
liborj píše:...tak začínám lehce hodnotit domácí prostorové možnosti, to bude ještě boj mezi H0 a TT...
... začátečnická klasika...
prcek píše:hank píše:Kdysi se v takových případech používal i posun trhnutím, ale jeho modelové provedení si neumím představit a u nás je už desítky let zakázaný.
Na vlastní (dětské) oči jsem viděl provedení v modelu proveditelné v Malé Morávce někdy v 1. polovině 80. let.
Trik je v tom, že trať do MM klesá. Tedy vůz byl vysunut do stoupání (s někým u ruční brzdy) mašina se honem rychle schovala do stanice, výhybka byla přehozena a vůz sjel do stanice. Vozem byl asi krátký Balm, lokomotivu si nepamatuju.
Edit: Proč to dělali takto, když by tam mělo být možné normálně objet, netuším. Já záviděl tomu borcovi v Balmu
liborj píše:Dobré ráno,
velice děkuji za udělené rady a pomoc, připadám si být téměř rozmazlován. Děkuji ještě jednou, nyní tedy je nutno začít pracovat.
l.
liborj píše:díky za inspiraci, no asi zůstanu v domácích vodách, napadlo mne jestli obě koleje v dopravně neprodloužit na stejnou délku (tj. dorovnat). Příběh by byl následující: rok 1945/1946 lokální trať, kde jezdí pouze motorové vozy, trať je dočasně v celé délce mimo provoz a tak vlaky končí v této dopravně a obsluhují nádraží střídavě jedním uzavřeným a jedním otevřeným nákladním vozem. Na trať bych rád přidal jednu malou zastávku.
l.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků