JiriKTT píše:Signalista se musí před přestavením výhybky přesvědčit pohledem, že výhybka je volná. U té nejvzdálenější si to neumím představit. Asi by tam byl jen zámek, jehož klíč by byl držený v zástrčkovém zámku v dopravní kanceláři.
Viditelnost na tu druhou nejvzdálenější ze stavědla taky asi nebude nic moc, ale tam už se to dá snést. Spíš bych doplnil výkolejku z toho areálu a drátovod i k té výkolejce, i kdyby šlo jen o atrapu. Celostátní dráha od vlečky by měla být chráněna odvratnou výhybkou nebo výkolejkou.
Ono to stavědlo, by ve skutečnosti právě z důvodu dobrého výhledu bylo na protější straně kolejiště (vnější straně oblouku)
Stanice je celkem krátká, zabýval bych se proto myšlenkou buď ručně stavěných výměn ("zabezpečení na klíče") nebo ústředním stavědlem ve smyslu výhybkářských stanovišť a závorovaných výhybek (drátovody by tedy vedly do výpravní budovy nebo do stavědla stojícího vedle VB).
Výkolejka z vlečky zaústěné do dopravní koleje je jasná věc.