Tak ti přidám foto i sem...
Dva pohledy z výstavy za ranního slunce, přes den jsem se tam už nedostal... Na prvním záběru pohled pro většinu diváků, na druhém víc z boku aby bylo vidět i skdyté nádraží, aneb skoro zrcadlově otočené schema toho viditelného.
Skoro by se dalo říci že novodobé Kameničky...
Co bych tady asi řešil pro sebe... ber to zase jako inspiraci pro další tvorbu, překopávat to kvůli mě nemusíš.
A jako inspirace dalším se to hodit může, přeci jen mini je poslední dobou oblíběnější...
Osobně bych měl radši stanici kde se dá souprava objet, takže něco alá ty Kameničky ale každému vyhovuje či se líbí něco jiného...
Trochu bych srovnal zadní stranu terénu aby se tam dala dát kulisa s fototapetou do roviny a nemusela být takto lomená pokud by se tam někdy dávala pro lepší navození hloubky a oddělení SN. Asi by se s kulisou nemusela dělat tak vysoká opěrná zeď za viditelným nádražím a možná ani takový kopec, aby to nezabíralo tolik místa nohla by být za zadní stranou částečně sklopná deska která by se zvedla a pak se mezi ní a zadní stranu terénu jen zasunula fototapeta s krajinou a na vrchu desky něčím zajistila, při uložení pak může být stočená někde v tubusu v prostoru SN... Obdobně mohou být řešeny i stromy na kopci, jen nasunuté a vyndávací.
Ve SN bych možná uvažoval i o drobné změně kolejového schematu, která by sice trochu zkrátila současné dvě koleje, ale zase jednu přidala a hlavně umožnikla víc možností posunu ve SN, nebo spíš přesunů... aneb místo vjezdové obloukové dát angličana (ten ale Kuehn dřív neměl) a z něj vytáhnout druhou kolej rovnoběžně s ostatními hned za tunel, takže by se dalo na soupravu najet druhou lokomotivou aniž by musela najížět čumákem skoro portálu tunelu.
Jaromír