Tak malé shrnutí dalšího pracovního víkendu... už mi zbývají jen dva pokud bych nejel pryč, tak možná i tři...
To je docela málo na komplet zprovoznění SN, dodělání hrubé krajiny a aspoň místy její dopracování... možná by se dalo stihnout dodělat přes SN jen průjezd (na elektrické zapojování a další panel ovládání nebude čas tak bude jen ovál po celém obvodu po nově položené hlavní trati, a průjezd napevno přehozenými vyhybkami) aby se mohla dokončit hrubě nová krajina nad SN a mezi koncovou a hlavní tratí, protože starou krajinu tam už teď stejně nedostanu zpátky, možná jen sem tam část s úpravami...
Na prostředním stole je nahrubo připravená krajina za kolejema a kolem lokálky do koncové. Větší část domů zůstane zhruba na svém místě, jen trochu pootočených a posunutých u kus o který se lokálka odbočila k zadní straně stolů, hlavně na výjezdu z odbočné skoro o deset cm bokem oproti trati původní. Směrem k hlavní trati jsou skály, podobně jako třeba od Turnova směrem na Dolánky kolem zámku Hrubého Rohozce (zámek jako zámek tam asi nebude, na to tam je málo místa, ale možná vilku s věžíčkou a malým parčíkem kolem tam nakonec místo původní stavby nad skálu dám, proti hospodě a zastávce, tam kde je teď na fotce odložená chatička...), nejsou to skály odstřelované ale přírodní kdysy vymleté řekou kterou bych chtěl naznačit pod kolejemi v místě kde bude trochu vedená výš po malém náspu, a tam kde bude trať blíž od odbočné a níž bude trochu kopeček nahoru (aby chránil kontakt lidí s tratí v rohu kde je nejblíž vnitřnímu okraji panelu) a směrem k řece chatka nebo stanový tábor s lidmi a možná i nějakou loďkou u řeky. Dál od odbočné trať vystoupá asi 1.5 metru od odbočné na zbruba 3 cm výškově, kde bude malý mostek (nejvyšší bod na hlavní trati bude právě na tom mostku) pro potok. Rybníček tam kdysi byl ale voda z něj tekla vodorovnou strouhou do zadu panelu která spíš vypadala jako příkop kolem louky), takže tam chci dostat potůček od rybníka do údolí k řece, kde údolí kolem potoka zase trochu rozbije původní rovinatost terénu a opticky oddělí zastávku od koncové stanice... a hlavně dá trochu víc smysl vodě jako takokvé a tomu kam teče... přímo proti zastávce bude pastvina asi s ovcema aby to bylo otevřenější a bylo na zastávku líp vidět...
připavené podloží hlavní tratě na třetím stole s koncovou stanicí, zatím při zatěžkávací zkoušce...
Aspoň k něčemu je dobrá výstavka pístů... i když ty malé jsou relativně lehké ale teda ty největší z Bardotky jsem nechal mimo, ty by se hlavně blbě na nalepeném korku balancovali... A přístě dojde asi konečně snesení původní tratě a její přeložení přes okrajovou vnější kolej ve SN takže průjezd bude v přímém směru od hlavní tratě. takže vytrhat původní protioblouk a trať tunelem, položit nový podkladový desky nalepit korek a připravit dělení na přechodu panelů, než to zaschne začít si pokládat koleje tam kde je už připravený korek na třetím stole a to možná stihne zaschnout i nová přeložka pod skálami, to by se za víkend stihnout mohlo...
Zkušebně položené nástupiště v hlavní stanici, takto má 90 cm na délku. vlevo od nádraží u kolejí jsem umístil novou budovu místo pily nebo truhlárny co tam byla dřív, s ohledem na to že je skoro hned za tím náměstí to tam asi bude sedět líp, pojal bych to jako dům pro zaměstnance dráhy, byť je z režného cihlového zdiva a ne ve stylu nádražní buduvy...
Původní záběr s pilou třeba tady...
Asi ani ta benzinka není ideální, ale je aspoň víc "průhledná" a asi bych bych ji mohl víc opticky oddělit od náměstí ostrůvkem se zelení a chodníkem směrem do náměstí a možná i nějakým malým stromkem nebo okrasným křovím...
Jaromír