Charlie píše:Děkuji za návrh. Ty mosty jsem promýšlel dlouho. Z toho spojení úplně natvrdo (třeba těmi trny) jsem měl obavy, kdyby se třeba náhodou i jen nepatrně strčilo do jedné části kolejiště a ta se trochu pohnula, došlo by k destrukci těch trnů. Chtěl jsem tam mít možnost jisté dilatace uložení... Vodiče není potřeba odpojovat, je ponechána dostatečná délka na povytažení skrz desku a na odložení mostu stranou na okraj kolejiště...
Tak trny by nebylo nutné mít na obou stranách mostu, stačily by jen na jedné odkud by se to rovněž napájelo, druhá strana by mohla zůstat jak je. Případně by se dráty v daly vytáhnout jen pod most a v boku nebo na spodku panelu pod mostem by byl konektor pro spojení. Ušetřilo by se tím alespoň to vytahování drátů.
HonzaM píše:Poznámka týkající se nejen tohoto příspěvku: bylo by vhodné používat správný pravopis, vzpomenout si na školní léta a pravidlo shody přísudku s podmětem:
Děkuji za drobné připomenutí českého pravopisu. Bohužel mám obavu že vzpomínky na školní léta, kdy jsem byl v českém jazyce v nejlepším případě průměrný, by přinejmenším u mě asi výrazné zlepšení nepřineslo... Spíše by mě to dříve či později odradilo od jakýchkoli písemných či mluvených projevů.