Moderátoři: Michal Dalecký, Houmr
Houmr píše:Jasně, já patinu nikomu nevnucuju. Kombinace čistých a špinavých vozů, či lokomotiv působý taky na kolejišti zajímavě a třeba u mne bude Sergej skoro jako nový.
Petr Zatrepalek píše:Patina je podle mě nejvíc o citu - dá se velmi snadno přehnat! Každé vozidlo i stavba má ve zkutečnosti jiné opotřebení a zašpinění, takže i ta patina by měla mít různý stupeň. I mašina co jede z fabriky už má malou "patinu" - stopy provozních kapalin a po jejich doplňování, kapky zaschlé vody a čistidel, prach nanesený vířením ventilátorů a větru atp... Stačí se podívat na svoje auto když vyjedu z myčky. Snad jen v hale u prodejce aut při přebírce nového vozu je vše naleštěné a vypulírované... Ale u mašin to takhle pulírovaný určitě není!
Navíc je-li patinovaná část kolejiště (a je jedno jestli budova, koleje, auta nebo něco jiného z "doplňků), tak nepatinovaná mašina či vagon se pak na tom kolejišti vyjímá jak lední medvěd na poušti!
Tomáš píše:já bych se chtěl zeptat jak děláš na střechách vagonů ty pruhy znázorňující stékaní vody.Ať se snažím sebe víc pořád to nějak není ono.
Zpět na Houmrovy vlaky (houmrovyvlaky.wz.cz)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků