Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
HonzaM píše:Milane, co se stane s tou dvojkolejkou na prvním plánku (na níž máš RailJet) když zmizí v tunelu?. Píšeš o možnosti provozu podle GVD, mohl bys to trochu objasnit? Otočení trati o 180 stupňů na šířce 60 cm možné je, to na kolejišti mám (samozřejmě ho mám kompletně skryté v tunelech), jenže při dodržení sklonu, který ten sedmivozový Railjet dokáže vyjet, už to nedostaneš tak nízko, aby mohl podjet pod další částí kolejiště. Z praxe vím, že i na přímé trati má při 3 procentním sklonu problém a sklon k prokluzování.
Ten druhý plánek je zajímavý, jen by asi byly někde problémy s výškami, 50 mm výškového rozdílu je málo, je třeba počítat s výškou kolejnice a pražcového pásu a tloušťkou materiálu té vrchní vrstvy. Ale je to pro potěchu oka, ne pro realizaci.
Ivan píše:HonzaM píše:Milane, co se stane s tou dvojkolejkou na prvním plánku (na níž máš RailJet) když zmizí v tunelu?. Píšeš o možnosti provozu podle GVD, mohl bys to trochu objasnit? Otočení trati o 180 stupňů na šířce 60 cm možné je, to na kolejišti mám (samozřejmě ho mám kompletně skryté v tunelech), jenže při dodržení sklonu, který ten sedmivozový Railjet dokáže vyjet, už to nedostaneš tak nízko, aby mohl podjet pod další částí kolejiště. Z praxe vím, že i na přímé trati má při 3 procentním sklonu problém a sklon k prokluzování.
Ten druhý plánek je zajímavý, jen by asi byly někde problémy s výškami, 50 mm výškového rozdílu je málo, je třeba počítat s výškou kolejnice a pražcového pásu a tloušťkou materiálu té vrchní vrstvy. Ale je to pro potěchu oka, ne pro realizaci.
Honzo, je fakt jemně řečeno trapné tu stále dokola měnit svoje příspěvky (kdo se v tom má vyznat) a zejména hanit téměř každý plánek, co tu Milan ukáže. Dříve jsi psal, že tě ani nezajímají. Tak proč vůbec reaguješ?
Věřím, že je možné si i s takovým stoupáním poradit a navíc, Milanův plánek je sice v N, ale to neznamená, že si ho někdo nemůže postavit třeba v TT?
Ber můj příspěvek spíše k zamyšlení, nechci tu rozpoutat diskuzi mimo téma a jak píše Milan, poslat téma do kopru.
příspěvek po čase smažu
HonzaM píše:Ivan píše:HonzaM píše:Milane, co se stane s tou dvojkolejkou na prvním plánku (na níž máš RailJet) když zmizí v tunelu?. Píšeš o možnosti provozu podle GVD, mohl bys to trochu objasnit? Otočení trati o 180 stupňů na šířce 60 cm možné je, to na kolejišti mám (samozřejmě ho mám kompletně skryté v tunelech), jenže při dodržení sklonu, který ten sedmivozový Railjet dokáže vyjet, už to nedostaneš tak nízko, aby mohl podjet pod další částí kolejiště. Z praxe vím, že i na přímé trati má při 3 procentním sklonu problém a sklon k prokluzování.
Ten druhý plánek je zajímavý, jen by asi byly někde problémy s výškami, 50 mm výškového rozdílu je málo, je třeba počítat s výškou kolejnice a pražcového pásu a tloušťkou materiálu té vrchní vrstvy. Ale je to pro potěchu oka, ne pro realizaci.
Honzo, je fakt jemně řečeno trapné tu stále dokola měnit svoje příspěvky (kdo se v tom má vyznat) a zejména hanit téměř každý plánek, co tu Milan ukáže. Dříve jsi psal, že tě ani nezajímají. Tak proč vůbec reaguješ?
Věřím, že je možné si i s takovým stoupáním poradit a navíc, Milanův plánek je sice v N, ale to neznamená, že si ho někdo nemůže postavit třeba v TT?
Ber můj příspěvek spíše k zamyšlení, nechci tu rozpoutat diskuzi mimo téma a jak píše Milan, poslat téma do kopru.
příspěvek po čase smažu
Ivane, nevím proč můj příspěvek považuješ za hanění, rozhodně tak nebyl míněn. Moje připomínky pouze upozorňují na některé možné problémy, možná se mýlím a Milan je mohl několika slovy vyvrátit. Líbí se mi že tímto příspěvkem přispěl k propagaci velikosti N.
Zpět na Diskuze k plánkům kolejišť
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků