Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., sco_27
Střelec píše:...Ostatně v jiných diskusích na téma "kafemlejnku" tady na fóru přispěli praktici z provozu radou i dokumentací.
Bw_Ig píše:Vozilo se všechno co bylo potřeba i to co už nebylo potřeba.
hank píše:Edit: Možná by stálo za to přeříkat si, co tam všechno vidím: Náčiní na přikládání, úpravu ohně a čištění dýmnice, brzdovou hadici, topnou spojku, hadici na vodu s bajonetovými spojkami (na pulsometrování nebo i hašení vodou z van?) a určitě i něco, co nemůžu poznat - co je to na pravé vaně vpředu za otvorem pro dobírání vody? Nebo ta fajfka vedle parního dómu vlevo vzadu?
martin.havranek píše:hank píše:Edit: Možná by stálo za to přeříkat si, co tam všechno vidím: Náčiní na přikládání, úpravu ohně a čištění dýmnice, brzdovou hadici, topnou spojku, hadici na vodu s bajonetovými spojkami (na pulsometrování nebo i hašení vodou z van?) a určitě i něco, co nemůžu poznat - co je to na pravé vaně vpředu za otvorem pro dobírání vody? Nebo ta fajfka vedle parního dómu vlevo vzadu?
Na pravé straně za deklem otvoru na vodu jsou brzdové zdrže, před ním je položen děrovaný plech s madlem na přikrytí komína (on je i vlevo menší) při odstavování stroje (dělá se to u všech strojů, jde o to aby se kotel ochlazoval co nejpomaleji a tím se i šetřil vlivem rozpínavosti materiálu). Ta "fajfka" u parojemu je plnící chobot na dobírání vody s hliníkovou spojkou na hadici. Každý stroj má svoji, a každá je jiná podle lidové tvořivosti
Bw_Ig píše:Ad Hank - pane kolego, to jsem ani nechtěl popisovat co všechno na lokomotivě vozím. Prostě to tam hodím a vím že to tam najdu, až to budu potřebovat...
A2C píše:ďakujem, pozeral som na to, ale to by som si už vzal aj pojazd od PG a lept od Záhradku. Prípadne čo je teraz novinka od Locolab.
Ale napriek tomu všetkému som s týmto stavom spokojný v rámci možností na 100%
Teda keby to bolo už od výrobcu v stave, že sa k tomu nemusím vracať, bol by som oveľa viac nadšený
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků