Ešte sa vrátim k tomu trianglu:
kiss: keep it simple stupid
ak budeš polarizovať výhybku (prepínať srdcovku) tak stačí použiť dvojpólový prepínač a prepínať obe póly súčasne. A je vybavené netreba žiadny modul vratnej slučky, zbytočná komplikácia.
Koncová stanica bude vždy pripojená polaritou "správnou" k polohe výhybky. Prerušenie vonkajších koľají výhybky by malo byť na rovnakom mieste ako je oddelená srdcovka.
Modul vratnej slučky funguje na princípe detekcie skratu. Problém všetkých takých modulov je, že ak samotné napájanie (centrála) má tiež detekciu skratu, tak musia spolu hrať 2 parametre: detekovaný prúd a reakčný čas. Ak z nejakého dôvodu reaguje centrála skôr (alebo menší prúd) ako reverzný modul, je jasné že to fungovať nebude... a pokaľ budú parametre skoro rovnaké, je vecou náhody či modul prepne alebo nie.
inak sa mi to celé moc páči
palec hore
J.