Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
HonzaM píše:Trať, na níž došlo k dnešní nehodě, tedy ani do budoucna ETCS zabezpečena nebude.
rexel píše:Jako laika by mne zajímalo, že si strojvedoucí nevšimne, že lokomotivou řízne výměnu - vlaková cesta musela být postavena pro osobák, a zda se přestavení výměny zobrazí dispečerovy v tomto případě v Domažlicích. rexel
HonzaM píše:rexel píše:Jako laika by mne zajímalo, že si strojvedoucí nevšimne, že lokomotivou řízne výměnu - vlaková cesta musela být postavena pro osobák, a zda se přestavení výměny zobrazí dispečerovy v tomto případě v Domažlicích. rexel
Podle informaci, které se objevují ve sdělovacích prostředcích, to vypadá, že Západní expres projel výhybnou navzdory návěstidlům bez zpomalení a zastavení, výhybky na obou zhlavích byly zřejmě postaveny přímo. Kdyby byly do odbočky, těžko by si nevšiml že nemůže pokračovat plnou traťovou rychlosti. Jak je tato výhybna obsluhována, kdo staví výhybky a návěstidla?
Petr S. píše: Bohužel poválečný směr vývoje ČSR ( ČSSR ) šel směrem budování železné - potažmo elektrické - hranice socialismu a míru. Vzhledem k tomuto faktu ti " špatní němci v NSR " mohli svoji energii věnovat vývoji něčeho , co dokáže zastavit vlak. A povedlo se jim to. Jak bývá dobrým zvykem, hříchy z minula nás doběhly v nejméně vhodnou chvíli.
HonzaM píše:... výhybky na obou zhlavích byly zřejmě postaveny přímo. ...
HonzaM píše:... Kdyby byly do odbočky, těžko by si nevšiml že nemůže pokračovat plnou traťovou rychlosti. ...
sidlo píše:... Nevím, jak by z toho usoudil, že je výhybka č. 1 je říznutá. ...
tomkanka píše:HonzaM píše:... výhybky na obou zhlavích byly zřejmě postaveny přímo. ...
Což bylo vzhledem k odsunu osy v Radonicích naprosto v pořádku.
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků