Děkuji za uznání, potěšilo
Trochu jsem pokročil, z mosazného hranolu jsem vybrousil nastavení rámu a doplnil pár detailu. Oproti návrhu bylo třeba ubrousit stupačky, tak aby nedocházelo ke kontaktu s dvojkolími. Ve finále použiji oboustranně izolovaná dvojkolí, aby při kontaktu dvojkolí s karoserií nevznikl zkrat, dvojkolí jsou standardní dle NEM, při návrhu jsem kvůli tomu mírně rozšířil stanoviště řidiče a posunul přední dvojkolí vzad. Spíše než na úplně přesné rozměry jsem hleděl na celkový dojem. Stejně autobus v reálu nikdo nakoukaný nemá. Ostatní rozměry jsou dodržené dle výkresů. Připravil jsem střechu z 3D tisku, je to na hraně možností 3d tiskárny, ale po přilepení a vytmelení to bude fajn. Zbývá doplnit písečníky a zadní špalíkové brzdy, reflektory, žebříky na střechu, brzdová hadice a viditelné části výfukového potrubí. Vše doplním až budu mít navržený a vyrobený hnací pojezd, při zkouškách a pasování pojezdu by tyto detaily mohly přijít k úhoně. Lept je navržen, tak aby pojezd mohl být maketový nehnaný, to je aktuální stav na fotkách, nebo je v podlaze prostor pro zástavbu pohonu. Tento kus chci mít jako pojízdný, proto jsem vzadu použil díly s otvorem pro NEM šachtu spřáhla, šachta bude napevno bez kimenatiky. Lept však obsahuje zadní čelník a palivovou nádrž i bez výřezů. V provozu byly autobusy spojovány s vozy CDv, který mám zatím rozložený od Kubera, ale přemýšlím, že si nakreslím vlastní, protože ten Kuberovo má pár nepřesností, a hlavně stylem zpracování detailů prostě vypadá jinak, což není špatně, ale souprava by nevypadala pěkně sourodě.
Přišlo od Vás pár dotazů na případnou dostupnost leptu. Celé jsem to kreslil jako soukromý pokus, ale jelikož výsledek není úplně špatný, tak je velmi pravděpodobné, že bych po odstranění těch pár chyb a nepřesností, nechal vyleptat nějakou jednorázovou sérii a nabídl k prodeji, dojde-li k tomu, tak dám zavčasu vědět.