Od kamarádů mně přišlo několik připomínek, zde jenom jedna.
Zde je už hotový návrh na levou část stanice.
Každá stanice horní a dolní má svoje zhlaví a tím pádem i stavědlo.
V depu vznikla kolej pro nehodovou soupravu, která se musí připojit z každé strany.
Ve spodní stanici jsem nahradil výhybku, anglickou výhybkou a tím pádem se mohla dát výtažná kolej pro spodní stanici Posun ve spodní stanici tak neruší provoz v horní stanici. A tím pádem má i spodní stanice, která je koncipována, jako stanice koncová dává smysl.
V horní stanici u stavědla č. 1 zmizela odstavná kusá kolej.
Pravá část kolejiště také dostalo pár změn.
U horní stanice nad stavědlem č. 2 zmizela odstavná kusá kolej. Naopak pod tímto stavědlem se prodloužila skládková kolej o kusou kolej, kde může být sýpka nebo menší tovární prostor.
U spodní stanice pod stavědlem č. 4 je otevřený prostor, kde může být traťovka.