milan008 píše:...naproti je nějaká bouda, co by to mohlo být?
To by mě taky zajímalo...
Na fotkách pořízených po r. 2015 už ta bouda není. Manipulační kolej tam nikdy nebyla, takže uskladnění nákladního zboží to asi nesloužilo. (Mohu se samozřejmě mýlit.) Takže buď to byl sklad materiálu traťmistra pro údržbu koleje a tunelu nebo to sloužilo obyvatelům strážního domku pro uskladnění paliva, možná obojí.
Pořádnou fotku bohužel nemám, ale snad ti pomůže aspoň toto:
Mikulov v Krušných horách/Niklasberg 1904
Mikulov v Krušných horách snad začátkem 80. let
Edit: Provoz na přelomu 60. a 70. let, kdy na moldavské trati skončila parní trakce, přímo volá po znázornění v modelu. Kromě všudypřítomných M 131.1 tam jezdili v osobní dopravě mostečtí "agrárníci" řady T 435.0 vysokých čísel (139 - 144) v zeleném nátěru na kývačkách se soupravami vozů Bi s plošinami vytápěných kamny.
Mikulov v Krušných horách 2007
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.