Postupnými kroky k dokončení pokládky kolejí. Nic není jednoduché a s výhybkami Tillig už vůbec ne, opět upadlo na jedné výhybce upevnění jazyku do táhla - je to vybroušené z kolejnice a ohnuté, nejjednodušší řešení pro výrobce, ale řešení poněkud nespolehlivé. Takže ohnu pružinový fosforbronz 0,3 mma bude se letovat na jazyk náhrada - pěkná zábava na již položené výhybce. Upadávající přívody k srdcovkám, u nových výhybek je to již změněno, u dva roky starých to radši rovnou letuji, protože upadlo jich již několik. Prostě takové trochu zmetky. Za ty peníze, co bychom chtěli.
Ale zpět k pokládce, položena křižovatka, obě výhybky na kolej č. 1 a vyměřováno je dále, na rozhraní dvou dílů je kolejivo lepeno vteřiovým lepidlem, zbytek opět hnědým Balakrylem:
a dalo by se říci - je položeno, zbývá proletovat množství styků, tam kde nemá být vodivost přijde opět vteřinovka mezi kolejnice - zabránění posuvu a kontaktu, pak vytáhnout moduly, postavit si je na stůl a ze spodní strany propojit napájení všech kolejnic, udělat napájení modulů, až potom přijdou na řadu přestavníky, pro zajištění průjezdnosti bude jedna kolej se zafixovanými výhybkami a srdcovkami připojenými přímo na rozvod napájení, takže přes nedokončenou stanici půjde projet.
tady ještě bližší pohled na odbočení k rampě, včetně čelní rampy - kusá kolej do leva a druhá vpravo ke skladišti, pruské skladiště, to je skladiště pro přistavení jednoho krátkého vozu, delší rampa tam není