Kolejové rozvětvení stanic KPEV bylo trochu jiné než u kkStB. Používali se křižovatky, např. taky v Kravařích na přístup ke skladišti, tam dokonce v řešení jako oboustranná kolejová spojka. Situaci z roku 1914 v Bolaticích je vidět na následujícím výřezu. V souvislosti se stavbou železnice Kravaře - Hlučín - Annaberg došlo k přestavbě všech stanic Kravaře - Ratiboř a k rozšiřování staničních budov, skladišť....
Na přiloženém výřezu je již rozšířena staniční budova včetně skladiště, na modulu bude ve své původní skromnější podobě.
Poslední pozůstatky tohoto kolejiště zde na fotkách z roku 2000, ještě existovala trojcestná výhybka, ale už nexistoval kříž a kolej ke skladišti a byla vytrhána výhybka k čelní rampě. Vzhledem k prostorovým možnostem mám na modulu dvě možnosti - buď udělám výhybku - levou + rampu s poměrně krátkou kolejí a druhá nakládková nebude, nebo tam nebude kolej s rampou a místo ní bude na nakládkovou kolej, ovšem s odbočení ne z traťové koleje, ale z manipulační pravou výhybkou... no uvidíme.
Tady pohled od trojcestné výhybky na zhlaví od Kravař, vlevo stavba uhelných skladů z 70.-80. let u nakládkové koleje č. 6, dopravní kolej č. 2 již je vytrhaná, použil jsem původní číslování kolejí, po roce 1945 změněné
vytrhaná výhybka na kolej č. 5 k rampě, kolej č. 4 zde již není, vedla přes kříž ke skladišti