Nech sa páči:
8-9Za pravdivý obrázek modelového provozu
Papírové vozéky
PVAc
Osobní vozy ČSD Ci 4-1692 až 4-1742
Lokomotivy řady 320.0
Výkresy:
320.0
osobný vúz Ci (St.E.G)
Chladicí vúz na pivo – strihy
12Lokomotiva řady 264.0 – 6 KKStB
Košicko-Bohumínska dráha 2
NEM 112 – vzdálenost kolejí
NEM 310 – dvojkolí a kolej
NEM 380 – kontejner
Výkresy:
354.9
455.0
13Politickovýchovná práce v klubu
Buštěhradská dráha
Neodchází jen parní lokomotiva
Lokomotivy řady 423.0
Motorový vúz M131.1 bez záhad a dohadú
Sítotisk
Výkresy:
Modelářska dílna – Nádrh, Vyvrtávací kostka
M131.1 - rám
412.0+213.0
423.0 – 8 rôznych verzií
14Zamyšlení o mládeži
Širokorozchodná trať
Lokomotivy C760/90d Slovenských lesních železnic
Universálni řadič s přepínačem
Výkresy:
KkStB – 6 (264.0)
264.0/264.1 – porovnanie rozdielov
Universálni řadič s přepínačem
C760/90d
354.1 – 8 rôznych verzií
15O čem se dost hovoří ale málo píše
Historie lokomotiv řady 310.4 a 310.5
Historie lokomotiv ČSD řady 354.0
Vzpomínka na lokomotivy ČSD řady 354.1
Malletky v USA
Big boy – Velký chlapec
Výkresy:
KkStB 229 (354.0)
KkStB 29
310.4/5
16/1984Vytvořit podmínky pro zvýšení kvality a úrovně našich soutěží – společná věc ústředí, pořádajících klubú a soutěžících modelářú
počátkya vývoj elektrizace v ČSSR
Výkresy
Fa 1931- s plošinou/brzdařskou budkou (3X)
normália kadibudky 1.0?
normália strážny domček 76?
normália strážny domček – Ostrava Vítkovice
dvojkolí pro železniční vozy
17/1985Proč máme málo nových kvalitních soutěžných modelú
Geometrie modelových vozidel
Malé automatiky na veľkom koľajisku
K histórií tanvaldsko-harrachovskej železničej trate
Výkresy:
Rychlíkový osobnívúz 1. a 2. Třídy – typ rybák 1911 (KkStB ABeg 2974)
Rychlíkový osobnívúz 1.,2. a 3. Třídy – typ rybák 1911 (KkStB ABCeg 2975)
18/1986Námety pre modelársku dielňu
K histórií tanvaldsko-harrachovskej železničej trate
Výkresy:
365.0
M140.1
T200.2
19/1987Stručný vývoj železničního modelářství
Úvaha o soutěžích
Parná lokomotiva 459.005
Jednotný podvozok pre nákladné vozne európskych normálnerozchodných železníc Y25Cs
150 let od zahájení provozu Severní dráhy cisáře Ferdinanda
140 let od příjezdu prvního vlaku do Moravské Ostravy a Bohumína
140 let od příjezdu prvního vlaku do Moravské Ostravy – Přívozu
To byli Goeseldorfove rýchlikové lokomotivy
K histórií tanvaldsko-harrachovskej železničej trate – pokračovani z 18/86
Výkresy:
KkStB 310+tender 86
T202.001
M273.0 (3X)
podvozok Y25CS2
tender 925.0
KkStB 110
459.0
Cl 4-6016 až 025 (1932, 4,2m)
CDl 4-9402 až 411 (1931, 4,2m)
Cl 4-6006 až 015 (1931, 4,2m)
20/1988Třistadesítka
Medzinárodní soutěže a československé modely
K bodoucnosti tanvaldsko-harrachovskej železničej trate
Převod púvodních řad lokomotiv ČSD na nové
Řady nákladních vozú ČSD
Z historie výroby lokomotiv v ČKD Praha
NEM 105 (tunelové profily pro normálněrozchodné tratě
NEM 113 (Přechodnice)
Výkresy:
M120.2
Cl 4-6000 až 002 (1929, 4,2m)
St
CDl 4-9400 a 9401 (1928, 4,2m)
2 osový vlečný vúz (1928, 4,2m)
M140.1
310.0134
21/1989Výkresy a kresby k článku o historii lokomotiv ČKD
K seriálu ,, Z historie výroby lokomotiv v ČKD Praha“
Proč chci vyniknout v soutěži?
Povrchová úprava modelú – stříkaní spreji
Zkratky a názvy továren, které vyráběly železniční vozidla
Srovnávací tabulka starého a nového číslováni řad lokomotiv (parné RU – ČSD)
Vzájemná příslušnost lokomotiv a tendrú
Z historie výroby lokomotiv v ČKD Praha – část 2
Automatika, automatizace
Výkresy:
schémy - Automatika, automatizace
446.001
422.0
422.062
414.2
414.2+tender 414.0
423.066-136
PS.: Ak by sa u niekoho našli tu nespomenuté čísla a bol by ochotný sa o ich sekny podeliť, celkom by ma to potešilo. Ďakujem
PS.2: Ospravedlňujem sa za nedodržanie českých znakov (U s bodkou na klávesnici nemám
)