Petr Barchánek píše:Otázka je, jestli je problém u e-shopu, nebo na poště, protože třeba ta naše poslední dobou prakticky nefunguje. Zásilky poztrácené, nevydané - dopis z Norimberka jsem z pošty mámil měsíc (celou dobu ležel na pobočce v místě mého bydliště a neustále mi tvrdili, že tam není), vnitrodopisy a to i ty doporučené a dokonce i ty s doručenkou na kterou se váže správní lhůta běžně 15-20 dní na cestě, vhozeno do schránky, žádná výzva k převzetí, nikdo nezvonil, prostě vůbec nic, jako za krále klacka a tohle se táhne už od přelomu roku, pandemie to jen urychlila. Teď aktálně pátrám po dvou modelářských zásilkách.
To jsi na tom ještě dobře. U mě jeden z posledních dopisů, obálka modrý pruh s doručenkou od Ministerstva pro místní rozvoj:
podáno 17.3.
oznámeno 14.4. pouze vhozením oznámení do schránky, přitom na recepci je trvalá obsluha
Stížnost na řádné doručení odmítnuta, takže asistentka si šla stoupnout do fronty na poštu.
Nevím také, proč to neposlali přes datovou schránku, ale proč nevyhodit 58,50 Kč za poštovné za takto perfektně fungující službu.
Od ostatních dopravců běžně přijato několik zásilek denně naprosto bez problému.
Ale v případě toho Roca bude asi problém jinde. Tam spíš mají omezenou expedici a z toho plynoucí delší dodací termíny.