Zdravím místní osazenstvo, rád bych tu prezentoval posun v přípravě a stavbě parních lokomotiv, které s několika přáteli společnými silami dáváme dohromady.
Aktuálně téměř před dokončením, sada pro 434.2. Sada bude veřejně dostupná.
Pojezdy jsou/budou leptané stavebnice z produkce Lepty TT doplněné továrními díly. Konkrétně u 434 jsou kompromisem k ceně a dodržení správné vzdálenosti os dvojkolí. Leckdo může namítat, nicméně vse má své pro a proti.
Také by mě to zajímalo, mám na stole rozdělanou 433.0 na pojezdu BR81 od Tilliga s detaily od DH-Loko, ale přinejmenším Giesl dyšna, nové správně velké lampy nebo lepší dýmniční vrata by se mi hodily. Pro budoucí 434.1 na tomtéž pojezdu i soustava ojnic a křižáku.
TT DIGITÁL Epocha: IV Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Ne, to rozhodně není. s DH-loko jsem spolupracoval na doplňkovém leptu pro odlitky 423/433. Lepty TT je jeden velice šikovný člověk, který toho má v TT relativně dost na svědomí a neví se to. Bohužel na internetu moc často nebývá, jestli je vůbec registrovaný tu.
vzhled pojezdu pro 434.1 , 434.2 ma jen odlisne valce...pro stouraly, ano, kola jsou mensi, stejne jako pri pouziti BR81/92 BTTB/Tillig, jen s tim rozdilem, ze tyto jsou z V60 PIKO za cca 1/2 cenu nez kola od Tilliga. Kola z BR56/86 pouzit nelze vzhledem k rozmerum okolku.
nemel jsi v tom pripade vsechno souose, i maly uhel odchylky na klice muze zpusobit problemy v plynulem chodu rozvodu. Predpokladam, ze sprazena dvojkoli jsou vydrazkovana a neni s nimi mozne pootocit na ose, pak by to mohl byt dalsi duvod.
budouci 434.1100 cerstve po barve...klika byla z duvodu nedostatecne plynuleho chodu predelana a rozdil pak byl znatelny, odchylka os ramen klik byla zdanlive minimalni, ale zapricinila prave drobne poskoceni pri uvrati kliky