Ještě to bude chtít spoustu věcí, mimo jiné lehce dobrousit komín, aby mašina prošla hladce vratama malé výtopny od Igry. Taky jsem dosud nepřišel na to,kudy se do téhle mašiny lila voda - vršek van nikde není vidět a nějaké extra plnící hrdlo taky ne. Možná hadicí ze studny?
Co se týká použití - primárně to bude segmentovka Líny, kde je čtyřvozová souprava maximum. V současnosti mám k dispozici jedno klasické pětiokno a dvě malá osmiokna zkrácená z německých hračkových desetioken. K tomu DF, nebo krátké D (kdysi ho dělaly Pečky). Reálný provoz by mohl být s nákladními vlaky (uhláky, plošiňáky a zetka, možná občas cisterna) a obsluhou vlečky do plechárny, nebo se smíšenými vlaky/manipuláky ke skladišti ve stanici. Vzhledem ke kolejivu Kuehn budu muset řadu vozů přezout na kola s nižšími okolky.
S ohledem na prostor a požadavky provozu plánuju do budoucna nějaké záměnné segmenty (malý obloukový, zrcadlově otočený střední s vlečkou/odbočkou a možná časem nějaké "skryté" seřadiště).