Tak jsem tu zas, něco z připomínek jsem si k srdci vzal, něco ne, zároveň jsem se snažil přidat i některé nové manipulační koleje pro uklizení osobních vozů od smíšených vlaků na lokálku, nebo naopak pro odstavení vozů dotažených z lomu.
Celkově ale ta změna vznikla díky zjištění že pod půdovní desku s původním kovovým rámem prostě nestočím spirálu do skrytého nádraží. Prosím tedy o zkritizování a návrhy, ať vím co dodělat nebo dokoupit.
Jinak by se mělo jednat přibližně o konec 70tých let, hlavní trať po obnově (proto betonové pražce, stejně tal 1. SK prošla obnovou při které vzala za své popelová jáma, zbytek stanice původní). Lokálka je znakem posledního záchvěvu páry, dva páry smíšených vlaků a jeden manipulák vozí 433.0, se zázemím ve spodní stanici. Odbočka na lokálku je (reálně) až za tunelem (ten začíná na levém zhlaví zhruba u hrotů té EW1). Nevím jestli drátovody k odbočce táhnout tunelem od stavědla (na levém zhlaví vně oblouku), nebo jestli za tunelem má být ještě jedno stavědlo? Odjezdy bych viděl jako skupinová návěstidla Světovor jen pro jízdu vlaku (Z-Č-Ž), vjezd (jen na jeden bude vidět) pětisvětlo Ž-Z-Č-B-Ž. Staniční budova měla být původně z transverzálky, ale asi je potřeba to přehodnotit, a dojde na budovu jako je například v Ledči. Součástí budovy (dopravní kanceláře) by mělo být i stavědlo pro pravé zhlaví. Na hlavní trati bude při odjezdu přes levé zhlavý někde uprostřed mezistaničního oddílu jednak hradlo, a zároveň odbočka do kamenolomu (nebo vápenky, podle toho jaké vozy budu zrovna navážet). Zbytek je snad viditelný z fotky.