FrantaHO píše:Rosta píše:..... objednal jsem 23.8. pouze položky, které jsou skladem a vybral si platbu předem,
- obratem jsem zaplatil,
- 25.8. přišla informace, že platba dorazila,
- pak se nedělo nic, proto jsem 2.9. napsal, jak to s objednávkou vypadá,
- 6.9. jsem obdržel zásilku, ale bohužel některé položky chyběly, napsal jsem tedy email a dostal odpověď, že chybějící zboží bude hned odesláno,
- pak se zase nic nedělo,
- minulý týden, 15.9. jsem se připomněl, jak to vypadá s těmi chybějícími položkami,
- no a do teď nic - takže mám už skoro měsíc zaplaceno, dosud nemám všechno zboží a eshop nereaguje.
Zatím jsem vše vždy s každým eshopem v pořádku vyřešil, vím, že bych tam mohl volat a rozčilovat se, ale nejsem konfliktní člověk,
jednám slušně a čekám slušné jednání i z druhé strany.
Díky za vaše zkušenosti.
Patrně neumíte číst. Znovu se ptám. Jaký je rozdíl mezi panem Pohořelým a panem Tesařem?
Rozdiel je uplne jasný a veľmi jednoduchý. Postup oboch e-shopov sa zhoduje len po položku - "obratem jsem zaplatil" a potom už sa postupy rozchádzajú. U druhého menovaného už informácia o úhrade nepríde a dalej platí len: "nedeje se nic" ( no, aby som nekrivdil, príde Vám na x-tú urgenciu v lepšom prípade použitý bazárový tovar v náhradnom obale, ktorý ste si nikdy neobjednali). Určite sa stane, že aj dobrý e-shop má svoje zlé dni, ako my všetci. Ak máte radi adrenalín a chcete spoznať, ako sa zavádza a klame zákazník, objednajte si tovar z druhého e-shopu a potom môžete popísať svoje dojmy. Je absolútne neadekvátne a scestné toto vôbec zrovnávať. Som len "zákazník", nemám dôvod niekoho preferovať alebo ohovárať, ako to tu býva zvykom - zbytočne, ale o svoje bohaté skúsenosti sa rád podelím. Je viac serióznych firiem, ako podvodníkov a my sami by sme selekciu mali vykonať aj formou fóra. P. Pohořelý je ako to tu už x-krát zaznelo , seriózny obchodný partner a ak niečo zaškrípalo, stalo sa. Smola - určite nie zámer. Stačí to tak?