Model 842 bych uvítal. Fotka modelu zatím není, jen návod s obrázky modelu. http://www.mtb-model.com/files/kategori ... _HO842.pdf Model vypadá slibně se všemi detaily. Doufejme že na modelu budou správné široké nárazníky. Také boční okna budou větší než jsou na obrázku a zkosení skříně kolem posuvných dveří dole bude správně. Držím palce ať se vše povede a máme pěkný model.
Připravovaný model motorového vozu 842 008-5 v provedení ČD, nelze lehce předělat na prototypy motorového vozu 842 001-0 a 842 002-8 v provedení ČSD. Na předělávku se jen hodí prostřední část skříně, obě čela a část prvních metrů boků se musí znova vyrobit.
Ještě je další možnost předělání: Na tovární spodek dát odlitek prototypového motorového vozu řady 842. Odlitek vyrábí pan Milan Tomek.
Zdroj: http://odlitkymodely.cz/index.htm. Otázkou zůstává, zda odlitek bude sedět na podvozku od MTB. Další otázkou je, zda budou sedět okna, která se odeberou z továrního modelu a dají se pak do odlitku.
Na webu MTB už jsou fotky modelu. V ruce jsem ho neměl, takže jsem jen zkoumal fotky. Přijde mi to (jak jinak) celé takové hrubě nastřelené. Zepředu to 842 připomíná, i když je reflektor větší. Z boku je to slabší, okna malá (a zase s tím leskle stříbrným rámečkem, který nikde nebyl). Krémový pruh vypadá vyšší, na čele však odpovídá výšce světel.. Celkově mi připadá takový buřtíkovitější, něco mezi 842 a 843. Uvidíme, co vyleze ze sériové výroby.
Vypadá opravdu nějak "buřtově". A to je trochu divné, protože pokud je informace o délce motoráku na webu MTB správná (298mm), tak je o více jak 8mm delší, než by měl být. Správně by měl měřit 289,7mm (25200/87). Takže by měl být spíše protáhlý. Ale možna to dělají ty okna (vypadají menší než na skutečném motoráku) a nebo ta čistá barva na střeše.
Jako koukl jsem na 3D model a je strašné.... Dlouhý jak kamion ..no z 842 to nemá nic společného... Aj to čelo je jaky si divný... reflektor ani nemluvim Ušetříme zase..