Tak chatařská sezóna skončila a začala sezóna modelářská.Tedy nečekal jsem,že přechod bude tak bolestný,přeci jen krumpáč,rýč a lopata je poněkud jiné náčiní než pinzeta,lupa a pájka.
Navíc,když se nedaří zprovoznit některé stroje,tak je to o nervy a měl jsem chvílemi chuť šlehnout mašinou o zeď.
Nakonec se tedy něco povedlo,jedna mašina je již funkční,leč při konečné montáži mi upadl na zem přední běhoun E 18 a rozlétl se na kusy.Což mě tedy překvapilo,nicméně jsem jej záhy objednal,takže houby zle,mašina jezdí i bez něj.
To BR 39 je jiná liga,neustálým rozebíráním a skládáním některé díly ztratily své původní vlastnosti,takže jsem objednal veškerou bižuterii do tendru,samozřejmě kablíky,bo budu muset provést kompletní rekonstrukci elektriky.Pak mi zbude ještě BR 91,ale tam se asi vyprdnu na zvuk a nechám pouze obyčejný dekoš.Nyní jsem se již dostal k nějaké práci na kolejišti,takže jsem osadil výměnová tělesa na zbývající veksle a dokonce svítí.
Tedy ve vile pana továrníka je již rozvodna jak v atomové elektrárně a to mě ještě čekají lampy na příhradové stožáry,kterých mám 16,takže bude o zábavu postaráno.Také jsem se rozhodl o prodloužení nástupišť vlevo,takže jsem musel demontovat přechodovou lávku a budu muset vymyslet nějaké ''podstavce'' , bo jsou stojny lávky různě dlouhé.Na závěr pár fotek,jako důkaz,že kolejiště je také sjízdné a nebavím se pouze ničením lokomotiv.
https://photos.app.goo.gl/fq66SMUtFWUk3teG6Od této fotky jsou nové.
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.