Dotaz pro uživatele tohoto fóra či pro adminy.Jelikož se jedná o stejné kolejiště, ale u jiného majitele.
Mám pokračovat v tomto tématu a nebo založit téma nové?Důvody pro toto téma a proti...
1/ PRO - Jedná se o totéž kolejiště. A ačkoli bude jiné řízení provozu na kolejišti, než plánoval původní majitel (vše v DCC, ovládání přes PC), tak bude vidět celkový postupný vývoj tohoto kolejiště.
2/ PROTI - Jiný majitel, jiné řízení provozu na kolejišti.
V případě založení jiného tématu však hrdě přiznám původního majitele a vložím odkaz na toto téma. Kdo by chtěl dohledat minulost tohoto kolejiště, tak mu tato možnost zůstane.
p.s. Co píšu dále bych případně přesunul pak do nového tématu. Budete-li si ho přát.
Abych neplácal do větru... Něco málo na kolejišti změnilo.
Všechny vodiče rozpojeny. Proměřeno odkud kam co vede, kde jsou dělené úseky... Zakresleno, rozplánováno, nakoupeny další komponenty pro stavbu. Osobně nyní plánuji řízení vozidel DCC s řízením na ruku (u návěstidel brždění pomocí ABC), ale řízení příslušenství, stavění cest... přes ZHLAVÍKY - tj. stavění cest tlačítky Odkud - Kam. Potažmo styl klasické reléovky. Světelná AŽD návěstidla s S-comem jsem měl doma. Aktuálně už jsem utratil více než za kolik jsem kolejiště zakoupil
, a bude dál komponentů a jiných věcí přibývat. Aktuálně už pořízeny všechny přestavníky na výhybky (nejsou zatím instalovány) - MP1 , MP6. Dva zhlavíci, prozatím 10 optických čidel. U koncové stanice by v reálu byla nejspíše jen lichoběžníková tabulka na vjezdu. U mne bude na vjezdu jednoramenná mechanika a na odjezdu též jedna jednoramenná mechanika. Obě vjezdová návěstidla (mechanika i světelné) v lokálce i s předvěstí.
Aktuálně pomalu začíná "nová doba drátová"...