Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Dandy píše:Milane, budu teda dělat nádraží podle tvého návrhu. Chci,ale nadražní budovu mít ne vně, ale uvnitř. Vadí to něčemu?
Malape píše:Zdravím,
dovolil jsem si zpracovat pár námětů k tomuto kolejišti. Myslím, že v přiložených pláncích je vše jasné. Kdyby ne, tak můžu dovysvětlit...
Malape píše:Geometrii kolejiva sice úplně dobře neznám, šlo mi však o orientační plánky, které by šly při troše umu a štěstí poupravit do reálné podoby.
Malape píše:Důvod mých návrhů je zlogičtit provoz kolejiště a pokud možno prodloužit délky staničních kolejí zejména v hlavní stanici - tím, že se zredukuje počet kolejí vedoucích do hlavní stanice a odpadnou kolejové spojky na zhlavích.
Jestli se můžu zeptat, kde vidíte hlavní problém v návrzích?
Malape píše:
Ještě něco málo k tomu navrhovanému provoznímu uspořádání: Šlo mi o to, že by osobní vlak mohl vyrazit k horní stanici, kde by například vyčkal na vykřižování a potom po spirále sklesal do skryťáku, kde by mohl nějakou dobou počkat. Mezitím by probíhal posun ve stanicích a jiný provoz. Poté by osobní vlak vyrazil jako obratový ze skrytého nádraží po spirále do horní stanice a nakonec do hlavní, která i když leží na jednokolejné trati bez jakékoliv odbočky, je uzlová. Něco jako stanice Jeseník. Končí zde některé osobní vlaky a dříve nebo ještě stále myslím i manipulační.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků