od brzda » úte 29 led, 2019 12:53 pm
Hoši, určite nebol problém v Lajbltovom návrhu, naopak, myslím , že špičková práca a využite priestoru. Zadné stúpanie nemalo problém s výjazdom, ale paradoxne so zjazdom. Pri dlhšej súprave na tak dlhej rovine dochádzalo k natláčaniu prvého vagóna za loko na loko a ten šiel von, alebo len na kolesá vonkajšej koľaje. Príčinu by som hľadal vo veľmi malom odpore nových vagónov a priamosti trate, na opačnej strane cez oblúk 180°s protioblúkom cca 50°tento problém nebol, odpor, ( brzdenie ) súpravy bolo výrazne vačšie. Angličan v určitej kombinácii a na určitých miestach funguje dokonale, niekde nie. Na pravom zhlaví hneď za prechodom zo stúpania nefungoval, loko v smere nájazdu zo stúpania, hlavne viac nápravové šli hneď von. Para 555 Tillig by mohla po okruhu jazdiť tak akurát s "jedným Daak" ( fakt super model s úžasným ťahom), inak nič:). Sergej ROCO na niektorých oblúkovkách KUEHN šiel na výjazde z výhybiek do skratu, príčina - malá vzdialenosť plastovej vložky medzi srdcovkovými koľajami ( stredná náprava trojnápravy), atď..... nakoniec by som musel spísať zoznam modelov, ktoré a za akých podmienok môžem prevádzkovať na koľajisku a to nebude to pravé orechové. Dajaký účel to splnilo, už viem, čo s čím nefunguje, koľajivo som vytrhal a ani sa nepoškodilo napriek tomu, že bolo lepené chemoprénom na korok, orezávacím nožom to šlo celkom v pohode. Na záver by som Lajbltovy ešte raz poďakoval a ak to nebude problém, téma by som ukončil a zrušil. Do modelovania BRZDA
Naposledy upravil
brzda dne pát 08 úno, 2019 7:48 pm, celkově upraveno 2