Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
sidlo píše:Horní hrana kolejiště je nepřístupná, tam se nedá udělat žádná údržba.
Ta odbočka u stanice vlevo nahoře do tunelu - s přimhouřením očí se to dá považovat za Studený Potok u Popradu.
Kolejivo PIKO A-track má problémy se sjízdností obloukových výhybek - ta vlečka vpravo dole a stanice vpravo nahoře.
Vlečka vlevo uprostřed - může se obsluhovat pouze jako sunutý vlak přes tunel - s přimhouřením očí se to dá považovat za vlečku Silnice v Havlíčkově Brodě.
Koncová stanice vlevo dole - příliš málo místa na kusé koleji pro objetí lokomotivy.
Lokálka - staničky příliš nahusto, nejsou tam žádné mezistaniční úseky.
Odstavné koleje ve skryťáku - odjet z nich se dá pouze sunutím soupravy ven z tunelu.
Odjezd na spojovací kolej lokálky do odbočky v tunelu z dvojkolejky bude nájezd nelogicky po nesprávné koleji.
sidlo píše:1.Horní hrana kolejiště je nepřístupná, tam se nedá udělat žádná údržba.
2.Ta odbočka u stanice vlevo nahoře do tunelu - s přimhouřením očí se to dá považovat za Studený Potok u Popradu.
3.Kolejivo PIKO A-track má problémy se sjízdností obloukových výhybek - ta vlečka vpravo dole a stanice vpravo nahoře.
4.Vlečka vlevo uprostřed - může se obsluhovat pouze jako sunutý vlak přes tunel - s přimhouřením očí se to dá považovat za vlečku Silnice v Havlíčkově Brodě.
5.Koncová stanice vlevo dole - příliš málo místa na kusé koleji pro objetí lokomotivy.
6.Lokálka - staničky příliš nahusto, nejsou tam žádné mezistaniční úseky.
7.Odstavné koleje ve skryťáku - odjet z nich se dá pouze sunutím soupravy ven z tunelu.
8.Odjezd na spojovací kolej lokálky do odbočky v tunelu z dvojkolejky bude nájezd nelogicky po nesprávné koleji.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků