

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka




ladiznet píše: ...
Vymodelujeme rumpál i pumpu.
 ?! Poměrně povedená ruční pumpa je u stavebnice Auhagen 13 243 TT, mám dojem, že je to nabízeno jako závorářské stanoviště, třeba to někdo doma má a pumpu nepoužil / nepoužije ... Jen by se dodělal betonový spodek. A rumpál se studnou nabízí Igra, nehodí se ?
  ?! Poměrně povedená ruční pumpa je u stavebnice Auhagen 13 243 TT, mám dojem, že je to nabízeno jako závorářské stanoviště, třeba to někdo doma má a pumpu nepoužil / nepoužije ... Jen by se dodělal betonový spodek. A rumpál se studnou nabízí Igra, nehodí se ? zabírají moc času !
  zabírají moc času !


ladiznet píše:Řešíme ceduli na stanici. Publikace od J. Kadlece uvádí název stanice jako "Hora Sv. Šebestiána". Otázkou je, co bylo na ceduli? Jestli tento název, nebo název plný, tzn. "Hora svatého Šebestiána".
 Rozhodně jestli v té době existoval i český název, budou na ceduli oba, český jako první.
 Rozhodně jestli v té době existoval i český název, budou na ceduli oba, český jako první.
ladiznet píše:Jízdní řády z roku 28, 31 a 37 uvádějí název "Hora Sv. Šebestiána"
To, jestli tento název byl i na ceduli se asi nikdy nedovíme. Kadlec např. někde uvádí místo "Sv." malé "sv."
"Hora sv. Šebestiána"
"Hora svatého Šebestiána"
"Hora Sv. Šebestiána"
"Hora Svatého Šebestiána"
Asi zůstaneme u toho názvu, který uvádějí jízdní řády viz výše zmíněné. Cedule na staniční budově budeme měnit dle doby, kterou budeme modelovat. (český, německý a nákladiště Křimov). Velkou ceduli pro modulový provoz ponecháme opět jako tu, kterou uvádějí jízdní řády.
modelarTT/TTe píše:Nelze vyloučit, že někde se tak stalo později.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník