hopeter píše:Ještě bych zachoval to oddělení ( les apod. ) u vlečky. Kulisou může být tovární hala ( opravdu jen placka nebo zúžená budova ) a můžeš vlevo jezdit na lokálce a občas si pohrát vpravo na puzleti.
Honzo. To asi ano.
Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
hopeter píše:Ještě bych zachoval to oddělení ( les apod. ) u vlečky. Kulisou může být tovární hala ( opravdu jen placka nebo zúžená budova ) a můžeš vlevo jezdit na lokálce a občas si pohrát vpravo na puzleti.
hank61 píše:Michal Šuhajda píše:Ahoj,
kolej vpředu udělej jako vlečku, přidej jednu výhybku a máš posunovací hlavolam - inglenook. No a máš nadlouho o zábavu postaráno.
Michale. Myslíš něco na tento způsob?
http://www.rmweb.co.uk/community/index.php?/topic/88508-inglenook-variations-and-diversions/
Co třeba takto?
Trixt píše:No i mně se líbí docela Michalovo řešení.
Jen jsem trochu chtěl objasnit logiku protisměrnému šturcu u navrhované továrničky. Podle mě i ten má svojí logiku. Továrnička na 'cokoliv' potřebuje suroviny. Hektor dotlačí jeden či dva vagóny s materiálem do koncové stanice a odstavuje je na 2.koleji. Poté si přejede na šturc vedle nádraží. kde mezi tím byly připraveny vagóny s hotovými výrobky z nedaleké továrničky. S nimi odjíždí po hlavní jednokolejné trati za kulisu (zde zůstane stát). Mezitím T211, jenž stála na koleji před remízou (v remíze ne, zde stojí M131), si vagóny s materiálem stojící aktuálně na 2. koleji (musí je objet přes koncový šturc a 1. kolej) odtáhne k továrničce a poté je odtlačí k příručnímu skladu materiálu. Buď se vrací před remízu v koncové stanici (předpokládá-li se, že bude déle trvat vyložení materiálu) nebo je odstavena na šturcu přímo před továrnou. V okamžiku, kdy je materiál vyložen, vrací se k prázdným vagónům zpět a přetáhne je na šturc před továrnou a zde vyčká zapřažena na naložení hotových výrobků. Poté tyto naložené vagóny odtlačí do koncové stanice, kde je přesune na šturc vedle nádražní budovy. Poté je T211 odpojena a odstavena v remíze k denní údržbě. Mezitím 2x denně přijíždí po jednokolejné trati M242 a přes koncovou stanici zajíždí i k zastávce u továrny, aby obsloužila lidi nastupující na první směnu a poté odpoledne, kdy první směna končí svoji šichtu. Na konec druhé směny (není tak početná) zajíždí již jen M131, která pendluje mezi koncovou stanicí a zastávkou u továrny. Mimo toto noční spojení může být M131 odstavena v remíze, kde se musí prohodit s T211. V okamžiku, kdy další den Hektor přiveze další vagóny s materiálem (poté co ve městě byly vyloženy hotové výrobky a naložen materiál), se celý cyklus opakuje. Já myslím, že na tom není nic nereálného a že i ten šturc má své využití. Navíc trochu obzvláštňoval rozložení kolejí na pravém dílu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník