Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Bedlisch píše:Jen při jízdě na ruku se ve skryťáku trochu blbě trefuje to těch krátkých úseků. Záleží tedy dost na nastavení brzdících křivek. Je třeba najít to správný poměr mezi délkou úseku, délkou vlastních souprav a délkou kolejí. TC je vcelku jedno, jestli ten koncový úsek bude dlouhý 5 nebo 15cm, u člověka, který tam nevidí, je to o něco horší.
Trixt píše:Nemáš náhodou fotku zakomponování mikrospínače na šturcu?
Trixt píše:A ještě dotaz, ta verze TC silver ti působí nějaké problémy, kvůli které bys dnes dal přednost verzi gold nebo jsi gold nikdy nepostrádal?
Bedlisch píše:Jen při jízdě na ruku se ve skryťáku trochu blbě trefuje to těch krátkých úseků. Záleží tedy dost na nastavení brzdících křivek. Je třeba najít to správný poměr mezi délkou úseku, délkou vlastních souprav a délkou kolejí. TC je vcelku jedno, jestli ten koncový úsek bude dlouhý 5 nebo 15cm, u člověka, který tam nevidí, je to o něco horší.
Bedlisch píše:Jenže nelze vždy použít pravidlo že "podle sebe soudím tebe".
Když nebude mít proměnné soupravy, tak by to tak šlo, ale pokud třeba rád posunuje, tak by musel vybavit všechny vozy odběrem/odporem. To už si musí zvážit sám.
jurazbabic píše:A ve stanici dělit každou výhybku? No prosím, ale za normálního provozu zbytečnost a pokud vyjímečně zůstane stát někde, kde nemá, tak pořád ostatní můžou jet na přivolávačku. Rozdělil bych to po skupinách, takže vpravo tak, by byl možný současný vjezd/odjezd na obě tratě. Porovnejte s měřítkem 1:1.
HonzaM píše:Abys mohl jet na přivolávačku, musel bys na celé zhlaví vidět
HonzaM píše:pokud je detekce obsazení jedinou informací o tom kde je skutečně trať volná, pak nemůžeš mít celé zhlaví detekováno jako jeden blok
HonzaM píše:Detekci obsazení potřebuješ buď pro místa kam nevidíš, nebo tam, kde se má uskutečnit automatizovaný provoz.
HonzaM píše:Bylo by dobré mít ve stanicích očíslovány koleje a výhybky a označená zhlaví S a L, aby bylo jasné o čem se mluví, a nějak označené nebo pojmenované tratě, hlavně tam, kde ze stanice nevychází jediná trať.
jurazbabic píše:HonzaM píše:pokud je detekce obsazení jedinou informací o tom kde je skutečně trať volná, pak nemůžeš mít celé zhlaví detekováno jako jeden blok
Proč ne? Ve SN nepředpokládám, že by někdo chtěl využívat některé výhybky pro odstavení vlaků. Pokud ano, pak musí být taková výhybka/skupina jako samostatný izolák. To se však v plánku neobjevilo.
.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků