Hezký večer,
já bych tu kolej snad už ani nekrátil, je to stará fabrika a tam mohli kdysi šturc zakomponovat do stavby rampy.
Jen tam dali trámec, pražec, nebo nějaké starodávné tyčové a v současnosti provozem unavené nárazníky, v modelu z malých hřebíčků.
Nejen lihovar ale každá slušná výrobní fabrika by měl mít komín. To by se dalo obejít kulisou, i poloplastickou,
znázorňující pokračování areálu.
No a jde jen o to vymyslet co se přiváží a co se odváží, jako finální produkt. Munička by to asi nebyla, tu vždycky stavěli bokem, dál od jisker parních lokomotiv
.
Cisterny se mohou stáčet mimo rampu, jen naznačit jednoduché stáčení ( ošpiněné opotřebované ohrazené plato proti nechtěným únikům, hadice, malá šachta s uzávěry, na sloupech hasičák,) a na rampě můžou být roztahané štosy zboží určené k nakládce do vozů, dříve na vozících, později na paletách, či v nějakých bednách.
U stáčení lihu by měl být v blízkosti hydrant s hadicí, páč v případě zahoření lihu v nádrží, se to hasí pouhým přímým naředěním vodou.
Tu výtažnou bych asi také nezkracoval, může sloužit jako nouzové překladiště zboží na, či z auta, povozu.
Na konci se může i krčit zapomenutý vagon stavebního vlaku, nebo správkový vůz. Nebo to bude končit zarostlé a neužívané.
Záleží na provozních podmínkách a znázorněném čase.
Přijede manipulák, vlakovou mašinou odhodí na vlečku třeba cisterny a vezme si vozy s nákladem. Příště přiveze prázdné vozy pro zboží k rampě a sáhne si pro prázdné cisterny. No a takhle furt dokola, každé úterý a čtvrtek.
Tak dost, semse rozkecal, tady se začínám plést do řemesla Milanovi Ferdiánovi, kterého tímto zdravím
!!